4x4 treffen Markelo

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Rene110V8

4x4 treffen Markelo

Bericht door Rene110V8 »

Beste Prikkers,

Volgende week zaterdag is het zover. Dan is er de mogelijkheid om op het motorcrosscircuit "De Herikerberg" te rijden. Tot op heden zijn er 49 voorinschrijvingen geweest en dat mogen er gerust meer worden (vooral Landrovers) wie word nummer 50 of hoger?

Voor verdere info kun je op de site terecht

[markelo4x4.tk]

Voor een kleine impressie kun je hier een filmpje zien.

[www.modderpoel.nl]

Helemaal achterop het circuit gaat een ploeterstuk komen.

Wij hopen velen van jullie te zien.

Groeten Gerbentb en Rene110V8

Landy: 26-02-1983 110 3.5L V8 LHD
Dougie: 19-09-1984 110 3.5L V8 RHD

Nieuw 4x4 evenement:
[www.markelo4x4.tk]

[landrover110v8.fotopic.net]
Tom

Re: 4x4 treffen Markelo

Bericht door Tom »

Hoi Gerben,

Lijkt me leuk om te komen rijden! wanneer moet ik me uiterlijk inschrijven? Hoe heftig is het terrein? echt heel veel natter geregent? (voor een standaard series die net 'klaar' is)

Foto-4I3XTSVN.jpg --> mod_embed_images_loadimage('9983a40775c5d089ca0d56b260f55a9b', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-4I3XTSVN.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/Foto-4I3XTSVN.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-4I3XTSVN.jpg', '', 9802295, 600, 600, 'Loading image ...', false);

Groet, Tom
Rene110V8

Bericht door Rene110V8 »

Hoi Tom

Inschrijven is niet echt nodig maar is voor ons en bestuur van de motorcrossclub een indicatie van hoeveel auto's er ongeveer komen.

Het circuit is goed te doen voor een standaard auto, dus ook voor jouw series. Achterop is een stuk wat niet tot het circuit behoort en dat gaat een ploeter stuk worden.

We hopen je zaterdag te zien.

Groeten Rene110V8

Nieuw 4x4 evenement:
[www.markelo4x4.tk]

Gerben tB

Bericht door Gerben tB »

Je kunt je tot en met vrijdag inschrijven. Er rijden genoeg Suzuki's rond (en een verdwaalde Land Rover) om je evt los te trekken , terrein is overigens goed te doen.
Davy

Bericht door Davy »

Hey S%*t,

Ik kan zaterdag niet. Vind de filmpjes wel heel erg veelbelovend. Komt er nog eens een herhaling?

Davy
Gerben tB

Bericht door Gerben tB »

Deze keer is het uitproberen hoe het gaat, als de deelnemers zich gedragen volgens de regels en een leuke dag hebben gaat dit evenement vaker plaats vinden.
Davy

Bericht door Davy »

DUS IEDEREEN GEDRAGEN JA!!!! (in kleine lettertjes) dan kan ik er ook nog eens van genieten
Gerben tB

Bericht door Gerben tB »

Dat moet je op een ander forum roepen, prikkers hebben geen zin/durven niet/hebben geen tijd/zien er het nut niet van in. 90% is Suzuki de rest Laro en een verdwaalde Hummer.
Davy

Bericht door Davy »

oh das jammer.

Ik zei eerder al dat je filmpjes een eigen posting verdienden. Zien er toch heel erg goed uit. Kan me niet voorstellen dat Laro-rijders na het zien van deze filmpjes niet massaal afreizen. Het enige wat ik kan bedenken is dat dit niet exclusief voor Laros is, maar misschien iets voor een volgende keer? (in hele kleine lettertjes: iets voor een nationale prikkersdag?)

Nou maar hopen dat die zuloes hun een beetje gedragen. Heb op de maasvlakte wel gezien dat dit toch iets ander volk is dan de gemiddelde prikker
Paul Stroink

Bericht door Paul Stroink »

zit helaas in het buitenland komend weekend :-(

Huis al af gerben?
Jurriaan

Bericht door Jurriaan »

Eerst even een auto ophalen, anders wordt het het Peugeot onderdelentransportertje

Jurriaan @ Peterboro' Library.
Carl4cv

Bericht door Carl4cv »

Moet je van te voren inschrijven of kan je op de dag zelf ook komen, ik wete nl. nog niet hoe ik er zaterdag aan toe ben na een avondje/nacht spelen met mijn band.

Carl
Rene110V8

Bericht door Rene110V8 »

Hoi Carl,

Inschrijven is niet verplicht, het is voor ons meer een indicatie hoeveel auto's er komen. Je kunt op de dag zelf gewoon aan de poort verschijnen en dan kun je gewoon deelnemen.

Groeten Rene110V8
Ricardo

Bericht door Ricardo »

Prima initiatief.
Ik heb de filmpjes eens bekeken. Hoe is het terrein, is het nodig om in de lage gearing te rijden of is de hoge gearing met AT banden voldoende?
(wil wel deelnemen, maar koudwatervrees voor de 1e keer flink offroad)
Rene110V8

Bericht door Rene110V8 »

Ik denk dat het in de hoge gearing ook wel lukt. De ondergrond heeft een hoog leem/klei gehalte.
Gewoon komen en voor alles is een eerste keer, ook offroad-rijden

Groeten Rene110V8
kai & niels

Bericht door kai & niels »

beste rene,
heb je een mail gestuurd mbt inschrijving voor zaterdag!
is het mogelijk hier een bevestiging op te krijgen?

en volgende vraag is: in het regelement staat dat ieder voertuig moet beschikken over een milieumat!
wat is een milieumat???

mvgrt kai & niels
Rene110V8

Bericht door Rene110V8 »

check mail, maar jullie staan op de lijst, zie site

Milieumat is niets anders dan een stuk zeil waar je je auto op zet als je hem parkeert.

Groeten Rene110V8

Nieuw 4x4 evenement:
[www.markelo4x4.tk]

Gerben tB

Bericht door Gerben tB »

Ik ben snel he
VincentM

Bericht door VincentM »

Beste rijders,

Ik heb de filmpjes gezien, mooi parcours!
Zelf kan ik helaas niet mee rijden, ik mag naar de Land Rover sleutelcursus.

Groet en veel plezier!

Groet VincentM.
Plaats reactie