VIN nummer niet correct?
-
B. Jansen
VIN nummer niet correct?
Hallo,
Had even niets te doen en derhalve, uit pure hufterigheid, 't VIN nummer van mijn 300TDi Defender 110 maar 's nagetrokken...
M'n defender heeft blijkbaar een dual-personality. Ik zie een station wagon op de oprit staan maar VINny zegt dat 't een pick-up is (VIN; salldhh68va134978). Nu is 't natuurlijk mogelijk dat een hobbyist 'm omgebouwd heeft maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk. De auto is in 2007 uit duitsland geimporteerd. Is er een manier om na te gaan of er met de auto "geknoeid" is?
Had even niets te doen en derhalve, uit pure hufterigheid, 't VIN nummer van mijn 300TDi Defender 110 maar 's nagetrokken...
M'n defender heeft blijkbaar een dual-personality. Ik zie een station wagon op de oprit staan maar VINny zegt dat 't een pick-up is (VIN; salldhh68va134978). Nu is 't natuurlijk mogelijk dat een hobbyist 'm omgebouwd heeft maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk. De auto is in 2007 uit duitsland geimporteerd. Is er een manier om na te gaan of er met de auto "geknoeid" is?
-
pp!
Re: VIN nummer niet correct?
ja, je kunt een "heritage certificate"opvragen, kost je wel geld>
klik
en hier ook beetje info
klik
en hier ook beetje info
-
B. Jansen
Bedankt voor je reactie. 't Heritage report is alleen beschikbaar voor landrovers tot bj. 1989. Ik probeer de eerste eigenaar te achterhalen...
-
Aad Koene
kijk eens op Clifton.nl, daar staat ook een Vin-checker ....
Aad Koene
Serie 1 Pick Up, 1956 "Prikup"
Serie 2a Stawag, 1972 "Tinkerbell"
Forward Control 101 Ambu, 1977 "Knorretje"
Disco 1 Comm., 1990 "Chalky"
Leer van de fouten van een ander, je wordt nooit oud genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Meer vragen is meer weten, meer weten is meer vragen
Aad Koene
Serie 1 Pick Up, 1956 "Prikup"
Serie 2a Stawag, 1972 "Tinkerbell"
Forward Control 101 Ambu, 1977 "Knorretje"
Disco 1 Comm., 1990 "Chalky"
Leer van de fouten van een ander, je wordt nooit oud genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Meer vragen is meer weten, meer weten is meer vragen
-
Niels
SAL Manufacturer code: Land Rover
LD Model: Defender (for early models: Ninety, or One Ten)
H Wheel base: 110 inch
H Body type: High-capacity pickup (HCPU)
6 Engine type: 2.5 litre 300Tdi diesel (model 23L)
8 Steering and transmission: Left-hand drive (LHD), 5-speed manual (LT85, LT77, LT77S, R380 or other)
V Model year: 1997
A Assembly location: Solihull, UK
134978 Serial number
[www.clifton.nl]
Knoppen aan de linkerkant. LR vin.
H Body type: High-capacity pickup (HCPU)
6 Engine type: 2.5 litre 300Tdi diesel (model 23L)
8 Steering and transmission: Left-hand drive (LHD), 5-speed manual (LT85, LT77, LT77S, R380 or other)
V Model year: 1997
134978 Serial number
[www.clifton.nl]
Knoppen aan de linkerkant. LR vin.
-
B. Jansen
De clifton website heb ik al eerder vandaag bezocht. Is 't uberhaupt mogelijk/legaal om een HCPU om te bouwen naar een station wagon?
-
pp!
het zal wel allemaal, maar conform de orginele papieren welke ik heb, en de onderhoudhistorie enz. heb ik echt een 110 LWB country estate station wagon 2.5 TD, met een 19j blok erin en een 5 bak ( LT77), maar als ik m'n VIN invoer heb ik echt een 3.5 V8 met een 4 bak daaraan gekoppeld........raar
M Body type: 4-door station wagon (LW
V Engine type: 3.5 litre V8 petrol, carburettor
1 Steering and transmission: Right-hand drive (RHD), 4-speed manual (LT95, or other)
B Model year: 1985 to 1987
2XXXXX Serial number
M Body type: 4-door station wagon (LW
V Engine type: 3.5 litre V8 petrol, carburettor
1 Steering and transmission: Right-hand drive (RHD), 4-speed manual (LT95, or other)
B Model year: 1985 to 1987
2XXXXX Serial number