Schokbrekers achter RRC
-
Léon
Schokbrekers achter RRC
Ik moet achter nieuwe schokbrekers, wat raden jullie mij aan?
Hoorde Koni, maar welke type dan?
Hoor graag jullie meningen.
Groeten en alvast bedankt.
Léon
Hoorde Koni, maar welke type dan?
Hoor graag jullie meningen.
Groeten en alvast bedankt.
Léon
-
rangie1971
Re: Schokbrekers achter RRC
ik heb goeie ervaring met MONROE gasmagnum. Deden het goe onder mijn RRC
Frank
Frank
-
Bart van Dessel
Inderdaad Monroe 4x4 adventure is prima, bij mij onder alle omstandigheden en nooit eentje kapot gehad.
gr, Bart
gr, Bart
-
Roald DI TDI&NAS3.9V8
Rancho,.Trailmaster zijn ook niet verkeerd,.Old Man Emu is ook goed,. er zijn bijna geen slechte schokbrekers je kan ook HT of FOX (die heb ik zelf) nemen maar dan praat je over "echte schokbrekers" (en een hele andere prijsklasse)
het hangt meer van je portomonee af,.ik zou in iedergeval voor "gasafgevulde" gaan
het hangt meer van je portomonee af,.ik zou in iedergeval voor "gasafgevulde" gaan
-
Serious IIa
Ik zou Procomp 1000 of 3000 afraden...... deze gehad en voor een schroefgeveerde laro waardeloos, je blijft deinen.
Gr Bowy
Gr Bowy
-
john gerwig
Re: Schokbrekers voor
ik zou graag willen vragen hoe kan ik de voor schokbreker van een land rover discovery 1995 vervangen en hoe kan ik dit zelf doen. mvg john
-
bram-rrc
koop een manual
Als je met dat soort vragen zit is het echt een aanrader een Haynes manual te kopen
Staat het allemaal in beschreven, in de goede volgorde en vaak met foto
Staat het allemaal in beschreven, in de goede volgorde en vaak met foto
-
Bart van Dessel
Of even je ogen de kost geven, boven zit een moertje en onder zit een moertje. Als je de veren laat zitten dan zou ik de schokbreker-koker los maken, dan heb je 'm d'r zo uit,
gr, Bart
gr, Bart