MP3 in Land Rover Defender

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
James

MP3 in Land Rover Defender

Bericht door James »

Wordt een beetje gek van al dat gerammel van de MD'tjes in de auto. Bovendien is het steeds wisselen met die dingen en neemt het veel ruimte in beslag. Dus zit erover na te denken om een MP3-aansluiting in de Defender te (laten) maken. Niet dat ik veel hoor met dat rotlawaai van de motor, maar toch..... Iemand ervaring hiermee?

Bedankt! Kïrst.
neef Henk

Re: MP3 in Land Rover Defender

Bericht door neef Henk »

Een andere radio met een aansluiting voor een mp3 aan de voorkant en je bent klaar , voor een paar tientjes te koop op marktplaats of bij Halfords.

Groeten neef Henk
Exfietser

Bericht door Exfietser »

Ik heb er net een gemaakt. Een radio van vijf euri's bij de kringloop vandaan. Cassette loopwerk er uit gehaalt en daarvoor in de plaats omschakelaartje en een aansluiting voor een mp3 maar ook voor de tomtom gemaakt. Afgelopen week onderweg naar de ardennen getest en het werkt goed in mijn 24 volt series 109. Ik kan eindelijk mijn tomtom ook horen. Mijn zoon ook blij omdat zijn herrie ook uit de speakers kon komen.

Arnold.
larosaurus

Bericht door larosaurus »

Of check aan de achterkant van je huidige radio of er een tulpstecker rood en wit in kan met een 3,5 mm koptelefoonstekker en sluit die aan op je i pod of andere mp3. Ben je voor 3,95 euro klaar.
mischa

Bericht door mischa »

je hebt natuurlijk ook van de dingetjes die je op de mp3 aansluit en die dan het signaal via de radioantenne doorgeven.

Zijn een tijdje geleden getest door de consumentenbond, als je wilt weten welke als beste scoorden, laat dan maar wat weten.

gr Mischa
Lucas van Lierop

Bericht door Lucas van Lierop »

Of via een cassete met een magneet kop er in. Maar goed een nieuwe radio met usb aansluiting en mp3 support kost niet zo veel meer en is erg fijn!
Wij hebben zelfs een harddisk mee voor aan de autoradio en dat werkt prima.

Groet
Lucas
Gretl

Bericht door Gretl »

Ja hoor,
Alipne radio met I-pod/I-phone aansluiting. Werkt ideaal en geen gekraak meer en overslaan van muziek bij 't terreinrijden!

Zeker doen!
gr.
James

Bericht door James »

Dank jullie wel voor de tips.

Momenteel heb ik een luxe (lees: dure) radio/MD-speler in de Laro die erg goed bevalt. Dus ik ga eerst eens kijken of dat er iets te regelen valt met een aansluiting zodat ik deze kan laten zitten. Misschien zit er wel wat waardoor ik mijn MP3 erop aan kan sluiten, zou mooi zijn. Wordt vervolgd.

Nogmaals dank! Kïrst.
Gert

Bericht door Gert »

Ik heb mijn Aldi-autoradio opgengemaakt, gekeken watvoor geluidsprocessor er in zit, de soldeerbout gepakt, en binnen een half uur was ik klaar; een autoradio met after-market line-in ! Het heeft het de hele reis volgehouden.

Groeten,

Gert
Plaats reactie