Gisteren na een rit van 3 uur wil ik de auto wegzetten, doet hij ineens helemaal niets meer.
De melding die ik krijg is zendbatterij leeg gebruik afstandsbediening daarna gevolgd door startsperring.
Het batterijtje van de afst. bediening heb ik vervangen, melding blijft.
Nu kreeg ik de melding zenbatterij leeg reeds enkele weken echter hij bleef gewoon starten.
Iemand hier ervaring mee.
bedankt.
sander
range rover 2001 4.6 hse start niet meer
-
Bart74
Re: range rover 2001 4.6 hse start niet meer
Kijk eens op deze site. Misschien kun je hier wat mee: [www.rangerovers.net]
Succes!
Bart
Succes!
Bart
-
bertil
hoi,
waarschijnlijk moet je sleutel opnieuw ingelezen worden.
je kan de auto altijd openen en starten d.m.v. handbediening , staat beschreven in je handleiding, een vier cijferige code moet je dan met sleutel omdraaien uitvoeren
gr bertil
waarschijnlijk moet je sleutel opnieuw ingelezen worden.
je kan de auto altijd openen en starten d.m.v. handbediening , staat beschreven in je handleiding, een vier cijferige code moet je dan met sleutel omdraaien uitvoeren
gr bertil
-
Ruud Lemmens
Hallo,
Helaas geldt dit voor een P38 maar in beperkte mate. En vooral niet te vaak proberen zelf, want dat gaat hij in Masterlock en krijg je hem helemaal niet meer fatsoenlijk open.
Mijn tip, breng hem naar de dealer, laat hem de EKA code invoeren (4 cijferige code) en de BECM (body module) resetten.
Zonder eigen diagnose apparatuur krijg je dit namelijk niet voor mekaar. Ik zeg het niet vaak, maar dealer is voor dit probleem wel de aangewezen plek.
Waarom ik dit weet? Heb dezelfde wagen en gestrand op 4 hoog in een parkeergarage is niet leuk....
Groeten, Ruud
Helaas geldt dit voor een P38 maar in beperkte mate. En vooral niet te vaak proberen zelf, want dat gaat hij in Masterlock en krijg je hem helemaal niet meer fatsoenlijk open.
Mijn tip, breng hem naar de dealer, laat hem de EKA code invoeren (4 cijferige code) en de BECM (body module) resetten.
Zonder eigen diagnose apparatuur krijg je dit namelijk niet voor mekaar. Ik zeg het niet vaak, maar dealer is voor dit probleem wel de aangewezen plek.
Waarom ik dit weet? Heb dezelfde wagen en gestrand op 4 hoog in een parkeergarage is niet leuk....
Groeten, Ruud
-
sander
Hallo,
Ik heb het gelukkig succesvol kunnen oplossen. Hieronder de oplossing voor de liefhebbers.
1. accu loskoppelen
2. sleuten in contact op stand 2 zetten
3. accu wee aankoppelen
4. en voila starten maar zonder problemen.
Ik heb het gelukkig succesvol kunnen oplossen. Hieronder de oplossing voor de liefhebbers.
1. accu loskoppelen
2. sleuten in contact op stand 2 zetten
3. accu wee aankoppelen
4. en voila starten maar zonder problemen.