101 tdi op Ebay
-
herman-lux
Re: 101 tdi op Ebay
ik zou die wel willen hebben maar krijg die onmogelijk hier in luxemburg op kenteken.
geen originele motor voor de 101.
jammer.
herman
geen originele motor voor de 101.
jammer.
herman
-
laro
Hallo, waarom zou je die niet in Luxemburg op kenteken krijgen, als de motor op kenteken staat is elk europees land dit te axepteren.
-
neef Henk
Ja Herman, ik heb hier in NL ook een 101 te koop met dieselmotor die hier gekeurt is (bij de RDW een gewone keuring en zelf de geluidstest in Lelystad) , lijkt mij dat deze in Luxemburg dan ook mag rondrijden.
Groeten neef Henk
Groeten neef Henk
-
Summerwind
Summerwind met 300Tdi Discovery-motor: geen enkel probleem en er rijden nogal wat 101's rond met een andere krachtbron dan de orginele V8.
-
Lucas van Lierop
Ik zag op de prikkersdag ook een hele mooie 300Tdi 101 camper, netjes gedaan allemaal, dus het kan wel.
Groet
Lucas
Groet
Lucas
-
wilberth
en nu niet meteen weer een nieuwe liefde zoeken, maar ik moet zeggen, een mooie GS zou me kunnen verleiden.
Groet, Wilberth
zie het best nog zitten om met 900-16's te rijden, maar dan liever iets civiels in erg originele conditie, IIA, IIB, of oneton....kortom, niet dat ik een project zoek, maar zoiets zou me nog over kunnen halen.
Groet, Wilberth
zie het best nog zitten om met 900-16's te rijden, maar dan liever iets civiels in erg originele conditie, IIA, IIB, of oneton....kortom, niet dat ik een project zoek, maar zoiets zou me nog over kunnen halen.