Spuiten Defender
-
Richard
Spuiten Defender
Hallo, Wij zijn van plan om onze Defender mat zwart te laten spuiten. Heeft iemand ervaringen, tips of misschien een adres in Noord Holland. We willen het niet zelf doen omdat het echt netjes moet gebeuren.
Richard en Linda
Richard en Linda
-
Niels
Re: Spuiten Defender
He Richard,
ook hier, hahaha.
De link die ik je stuurde je niet er toe kunnen zetten om het zelf te doen?
Ik spreek je laterrrrrrrrrrrrrrrr
Gr Niels
ook hier, hahaha.
De link die ik je stuurde je niet er toe kunnen zetten om het zelf te doen?
Ik spreek je laterrrrrrrrrrrrrrrr
Gr Niels
-
laro90 Van
Ik wil mijn 90 ook laten spuiten, maar dan in gewoon zwart. ( het is nu een groene)
is er iemand die dit a. goed en b. goedkoop kan doen?
Groet,
T.
is er iemand die dit a. goed en b. goedkoop kan doen?
Groet,
T.
-
Marc vd K
Ik heb de mijne ook laten spuiten. bij een bedrijf in son en breugel/eindhoven. Ik was hiervoor ongeveer 900 euro kwijt. De verf is origineel land rover en daarnaast ook metallic. Ook zat bij deze prijs de laklaag in begrepen en afplakken.
Ik heb zelf heel de 110 eerst gezandstraalt, geplamuurd en ontdeukt, daarna 5 lagen primer, veel geschuurd.
Ik heb zelf heel de 110 eerst gezandstraalt, geplamuurd en ontdeukt, daarna 5 lagen primer, veel geschuurd.
-
sander "one10"
hallo
degene die intresse hebben in spuiten ?
ik kan het ook doen , heb de mijne ook zelf gespoten en geschuurd
ben geen prof maar heb wel de proffesionele spullen ervoor !
ik kom regelmatig in noordholland dus ik kan even komen kijken wat je precies wil ! ?
ik ben niet zo heel erg duur en ik ben supernetjes met spuiten !
maar goed ieder zijn eigen ding natuurlijk ! ik spuit met 2 componenten verf elke ralkleur is mogelijk in mat/semiglans/hoogglans
ik spuit de auto in papendrecht als je m vrijdag brengt kun je m zondag weer meenemen
andere optie's ook mogelijk just let me know !
zie de foto van me eigen werk het grijze is in matkleur gespoten met primer voor aluminium .
groetjes
sander
110 1984 (2.7diesel Nissan is er uit) 300tdi met r380 en 1:4 tussen bak , proefrit was zeer geslaagd
degene die intresse hebben in spuiten ?
ik kan het ook doen , heb de mijne ook zelf gespoten en geschuurd
ben geen prof maar heb wel de proffesionele spullen ervoor !
ik kom regelmatig in noordholland dus ik kan even komen kijken wat je precies wil ! ?
ik ben niet zo heel erg duur en ik ben supernetjes met spuiten !
maar goed ieder zijn eigen ding natuurlijk ! ik spuit met 2 componenten verf elke ralkleur is mogelijk in mat/semiglans/hoogglans
ik spuit de auto in papendrecht als je m vrijdag brengt kun je m zondag weer meenemen
andere optie's ook mogelijk just let me know !
zie de foto van me eigen werk het grijze is in matkleur gespoten met primer voor aluminium .
groetjes
sander
110 1984 (2.7diesel Nissan is er uit) 300tdi met r380 en 1:4 tussen bak , proefrit was zeer geslaagd
-
pjcfranken@ziggo.nl
Beste Sander,
Heb nog n Lada Niva staan, die gespoten moet worden, heb hem zelf geschuurd, maar kan me indenken, dat je er nog even naar moet kijken.
Als je interesse hebt hoor ik het graag.Ik kan je wat foto's doen toekomen.
Met vriendelijke groet,
Peter.
Heb nog n Lada Niva staan, die gespoten moet worden, heb hem zelf geschuurd, maar kan me indenken, dat je er nog even naar moet kijken.
Als je interesse hebt hoor ik het graag.Ik kan je wat foto's doen toekomen.
Met vriendelijke groet,
Peter.
-
sander "one10"
hoit peter
kan altijd mail me maar camonet@hotmail.com
groet
sander
kan altijd mail me maar camonet@hotmail.com
groet
sander