13 augustus mil. oefenterrein assen - racen tegen kanker
-
jan aart
13 augustus mil. oefenterrein assen - racen tegen kanker
[www.racentegenkanker.nl]
misschien zijn er prikkers die zich geroepen voelen om hier aan deel te nemen, vast wel ....
gr.
Jan Aart
misschien zijn er prikkers die zich geroepen voelen om hier aan deel te nemen, vast wel ....
gr.
Jan Aart
-
Anita en Leen
Re: 13 augustus mil. oefenterrein assen - racen tegen kanker
Hoi Jan Aart,
Wij hebben ons aangemeld maar nog geen reactie terug, weet jij hoe dit normaal gaat?
Groet,
Anita van der Ster
Wij hebben ons aangemeld maar nog geen reactie terug, weet jij hoe dit normaal gaat?
Groet,
Anita van der Ster
-
marco
waar, wat,hoe ,hoelaat?
ik heb wel tijd. rij een 882a.
ik heb wel tijd. rij een 882a.
-
rudolff
ook aangemeld maar nog niets gehoord...
-
RoLandrover
Helaas Jan Aart,
het lijkt me een prachtige dag te worden en had het dan ook graag gedaan, maar helaas.
echter lijkt het me niet de bedoeling dat ik daar een olierookgordijn ga leggen ook al is het een militair oefenterrein.
Ik ga komende week mijn blokje uit elkaar sleutelen opzoek naar, ik hoop, een kapotte zuiger veer o.i.d. .
jammer, maar ik wens jullie een hele vrolijke dag toe
grtn
Roland
het lijkt me een prachtige dag te worden en had het dan ook graag gedaan, maar helaas.
echter lijkt het me niet de bedoeling dat ik daar een olierookgordijn ga leggen ook al is het een militair oefenterrein.
Ik ga komende week mijn blokje uit elkaar sleutelen opzoek naar, ik hoop, een kapotte zuiger veer o.i.d. .
jammer, maar ik wens jullie een hele vrolijke dag toe
grtn
Roland
-
jan aart
Hoe snel er gereageerd wordt mbt aanmelding voor auto's weet ik niet ik heb afgelopen week m'n dochtertje (en de rest van de familie) aangemeld en daarop ontving ik snel een reactie, ik weet allen nog niet of ikzelf ook kan misschien een deel van de dag lijkt me erg leuk.
gr.
Jan Aart
gr.
Jan Aart
-
disco1992
ik doe er graag aan mee doe wel meer mee aan acties tegen kanker.
helaas kan ik niet vanwege mijn werk
disco1992
helaas kan ik niet vanwege mijn werk
disco1992