geen spanning meer ....S3 ex-leger

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Schoentje

geen spanning meer ....S3 ex-leger

Bericht door Schoentje »

Hallo ik heb een probleempje,

Ik heb ineens geen spanning meer op mijn "radio"aansluiting in de achterbak (tegen de rugleuning) van mijn laro109 24V ex-leger.
Alle zekeringen die tegen het schudboard aan zitten zijn heel! en toch geen spanning?
Zit er ergens nog een zekering verstopt?

Groeten
Schoentje en Timba 109, 24V ex-leger
Dennis101

Re: geen spanning meer ....S3 ex-leger

Bericht door Dennis101 »

De Engelse ex-leger series 3 heeft in de shuntbox een zekering voor het laadsysteem voor de radioaccu's, misschien heeft de Nederlandse versie ook iets dergelijks.

Dennis B
Erik One-ten+LW

Bericht door Erik One-ten+LW »

Klopt, aan de binnenkant van het rechter voospatbord zit een zwart kastje. Er gaan 2 bruine kabels in en uit.
Zit een zekering in, kijk hier eens naar.

Erik
Leo van der Poel

Bericht door Leo van der Poel »

Hey schoentje

Aan de rechterkant op je spatscherm zie je als het goed is een vierkant blokje zitten, daar zitten 2 zekeringen in, 1 wordt gebruikt voor je radio achter en die ander is reserve, Kijk maar op 2TH9-3570 blz 2-10-14 en 2-10-15 zekeringhouder radio-laadstroomcircuit.

mvrgr

Leo van der Poel
Schoentje

Re: WEL spanning GEEN knipperlicht meer ....S3 ex-leger

Bericht door Schoentje »

Heren bedenkt voor de reacties, het was idd. de zekering tegen het binnenscherm in het zwarte doosje.

Maar heb nu een ander probleem, mijn knipperlichten doen het ook niet meer!! ik denk door de zelfde storing!!
ik heb alle zekeringen na gelopen en zie niks raars! alle tips zijn welkom. Hoe kan ik dit probleem teckelen?

Groeten Schoentje
Leo van der Poel

Bericht door Leo van der Poel »

Hey schoentje

Waarschijnlijk je knipperrelais gehemeld, zit achter het metalen dashbord, is een plat relais met 1 stekker erop, kan natuurlijk ook een losse draad zijn, ff controleren.

mvrgr

Leo van der Poel
Plaats reactie