Prikkers Chat
-
Berry van D
Prikkers Chat
Hi
Wordt de Prikker chat nog wel eens gebruikt? Ik ga regelmatig ff kijken maar zie er nooit iemand!
Greetz, Berry van D
Wordt de Prikker chat nog wel eens gebruikt? Ik ga regelmatig ff kijken maar zie er nooit iemand!
Greetz, Berry van D
-
Scratch
Re: Prikkers Chat
Dat kan wel kloppen.
Je moet ook wel eerst lid worden van de Chat kroeg.
Kost je maar 1 euro die je even over moet maken naar de Chat master.
Maar dan ben je vanaf morgen zichtbaar op de Chat en kunnen anderen je ook zien,,,
Tot morgen
gr Eric
Je moet ook wel eerst lid worden van de Chat kroeg.
Kost je maar 1 euro die je even over moet maken naar de Chat master.
Maar dan ben je vanaf morgen zichtbaar op de Chat en kunnen anderen je ook zien,,,
Tot morgen
gr Eric
-
plaetje 88 -2.5d
wel met 300dpi en 3x4 svp anders kan ik de plaatjes niet opslaan in het archief. en dat is nodig voor de bijeenkomsten.
plaetje
plaetje
-
Laurens - laroChunky:)
nog 2 uurtjes wachten eric, dan mogen dat soort grapjes 
groet,
Laurens
groet,
Laurens
-
plaetje 88 -2.5d
Re: Niet meer komen, we zitten VOL !!!!
en we kunnen nu iedereen zien. Je bent gewaarschuwd Mijn beeldscherm is nu vol zal er een tweede gaan aansluiten
plaetje
plaetje
-
Davy
Hey Berry,
Waarschijnlijk als gevolg van je berichtje zat de chat vanavond weer eens ouderwets vol. FF je contributie betalen aan Eric en je kan volgende keer meedelen in alle jolijt. (webcam wel uitzetten, want Jo kijkt mee).
Davy
Waarschijnlijk als gevolg van je berichtje zat de chat vanavond weer eens ouderwets vol. FF je contributie betalen aan Eric en je kan volgende keer meedelen in alle jolijt. (webcam wel uitzetten, want Jo kijkt mee).
Davy
-
Davy
Gisteren vol, nu leeg. Of ben ik weer eens te laat en is iedereen al weer weg?