Brand bij UPS in Best

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Remco

Brand bij UPS in Best

Bericht door Remco »

Grote uitslaande brand bij UPS in Best
Uitgegeven: 26 juli 2009 07:02
Laatst gewijzigd: 26 juli 2009 07:56

BEST - In een vestiging van pakketdienst UPS bij het Brabantse Best heeft in de nacht van zaterdag op zondag een grote brand gewoed. Een onbekend aantal vrachtwagens en bestelbusjes met pakketjes vlogen door nog onbekende oorzaak in brand.
De voertuigen stonden binnen. Dat heeft een politiewoordvoerster laten weten.

Het vuur ontstond kort voor vier uur 's nachts. De brandweer moest met groot materieel uitrukken om de brand in het bedrijfspand op een industrieterrein aan de straat De Dintel te bestrijden.

Er was sprake van grote rookontwikkeling door brandende pakketjes, maar er ontstond geen overlast voor de nabijgelegen snelweg A58.

Nablussen

Rond kwart voor zeven was de brand onder controle, maar moest de brandweer wel nog nablussen.

Bij de brand raakte niemand gewond en er komen volgens de politiezegsvrouw ook geen gevaarlijke stoffen vrij door de brand. Zij kon nog niets zeggen over de schade aan het gebouw of over hoeveel pakketjes verloren zijn gegaan.

Iemand nog een bestelling onderweg van Paddocks?
Die pakjes komen ook altijd binnen bij UPS in Best.....
Willem

Re: Brand bij UPS in Best

Bericht door Willem »

Pakjes van paddocks gaan via DPD volgens mij, zit een paar 100 meter verder en is gelukkig niet getroffen. (Blijft natuurlijk wel vervelend voor de betrokkenen bij UPS!)

DPD zijn witte wagens met rode logo, UPS is zwart met goud(kleur). Die wit met rode heb ik regelmatig aan de deur staan :-)

Gr. Willem
[www.landrover-defender.eu]
Nick

Bericht door Nick »

Ik hoop het maar dan. Heb vorige week vrijdag of zaterdag wat besteld bij paddock, en nog steeds niks binnen. Wel alles al betaald enzo. Normaal is het al binnen 3 dagen bezorgd. Ik heb idd ook nog nooit de UPS voor de deur gehad voor pakketjes van paddock, was altijd gewoon de TNT. Ik hoop het maar dan.

Gr. Nick,
Land Rover Series 2A Ambulance ex Engels Rijnleger
landrover109.mijnalbums.nl
Marc

Bericht door Marc »

Paddock verstuurd ook via UPS ........
als het buiten het contract met interlink/DPD valt op basis van afmeting of gewicht.
Plaats reactie