Autosloperij Altijd Raak
-
laro
Autosloperij Altijd Raak
Beetje OT, wie van jullie is bekend bij deze sloperij, zoek een vooras van een Rocky en kreeg van dit bedrijf een sms dat ze eentje voor me hadden liggen voor 1000 euro terwijl een andere sloperij 300 euro telt, weten die altijd zo goed de prijzen, wie een as voor mweet te liggen mag me altijd iets laten weten, is voor een project .
-
Anton (Rumble)
Re: Autosloperij Altijd Raak
Ik ken de sloper niet, maar ik vind het veel geld voor een vooras, of hij is helemaal nieuw, of je krijgt de completer rocky erbij
ik denk dat je voor een goede vooras een 125 tot 250 euro kwijt bent. zoek er wel een die in redelijke staat is, want als je alle keeringen en lagers moet vervangen gaat dat ook weer wat kosten.
Ik denk dat je je oproep het beste op www.modderpoel kan plaatsen. daar zitten heel wat knutselaars die verschillende assen-swaps doen.
Ik ben reuze benieuw wat voor project je bezig bent.
Anton
ik denk dat je voor een goede vooras een 125 tot 250 euro kwijt bent. zoek er wel een die in redelijke staat is, want als je alle keeringen en lagers moet vervangen gaat dat ook weer wat kosten.
Ik denk dat je je oproep het beste op www.modderpoel kan plaatsen. daar zitten heel wat knutselaars die verschillende assen-swaps doen.
Ik ben reuze benieuw wat voor project je bezig bent.
Anton
-
laro
Hallo Frans, had ik al gezien, is me wat ver weg, woon in Limburg, zoek het wat korter in de buurt;
-
Roy B
Hallo,
Mooi laten liggen die as. Heb het idee dat ze denken dat ze goud in handen hebben. Ga even naar www.daihatsu4x4.eu Hier zitten verschillende Belgische leden op in o.a. Belgisch limburg en dus een stuk dichter bij huis en helpen je altijd vooruit (ook met eventuele overige vragen bij je project)
Gr,
Roy (die daar zelf ook rondhangt)
Mooi laten liggen die as. Heb het idee dat ze denken dat ze goud in handen hebben. Ga even naar www.daihatsu4x4.eu Hier zitten verschillende Belgische leden op in o.a. Belgisch limburg en dus een stuk dichter bij huis en helpen je altijd vooruit (ook met eventuele overige vragen bij je project)
Gr,
Roy (die daar zelf ook rondhangt)
-
Jaco Vonk
Penders heeft heeeeel veel, maar rekenen altijd t dubbele van een ander. Staan ze om bekend.
-
Bart van Dessel
Is een berichtje van 9 maanden geleden, maar bedankt voor de tip!
gr, Bart
gr, Bart