Prikkerdag Naarden

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Gekko

Prikkerdag Naarden

Bericht door Gekko »

Hoi,
Ernst had deze vraag eerder in de groep gegooit...komt er nog een prikkersdag in September of niet. Mijn schuur barst van de onderdelen die een nieuwe eigenaar zoekt! En ik heb wel zin in een dagje uit....was altijd super gezellig, toch?

Nick
Lucas van Lierop

Re: Prikkerdag Naarden

Bericht door Lucas van Lierop »

Ik denk dat je de sort out bedoeld, , ik zou zeggen houd deze site in de gaten.
[www.dlrs.nl]

Groet
Lucas
Frans Bonnes

Bericht door Frans Bonnes »

Zoals het er nu uit ziet komt er dit jaar GEEN sortout.
Diegene die het de afgelopen jaren organiseerde is niet in staat om het dit jaar te doen.
Dat is tenminste wat ik begrepen heb.

Nu was er wel sprake van dat iemand anders, het op een andere lokatie, eenmalig wou organiseren.
Maar de laatste berichten die ik daarover gehoord heb is dat hij ervan afziet.

Dit jaar dus, voorlopig, geen sortout.

fb
D&G

Bericht door D&G »

Het blijkt inderdaad dat als je wilt organiseren op een "openbaar terrein" dit ruim een 8-10 maanden duurt voor alles geregeld is.

Voor volgend jaar ruim op tijd, maar voor dit jaar dus niet.

Er was ook sprake van een mogelijkheid voor een DLRS in Kampen, maar ook daar heb ik niet meer van gehoord.

Er is natuurlijk altijd een optie om een Prikkersdag te organiseren met kofferbakverkoop. De lokatie heb ik al op het ook, lekker in het midden van het land, tussen Amsterdam en Utrecht.

Debbie & Gerard

90" 200tdi 1985 "Jeremy"
88" 2 liter Series 1 1958

BLRC Website

BLRC Facebook pagina

Zo langzaam als het kan, zo snel als het moet.
Lucas van Lierop

Bericht door Lucas van Lierop »

Jammer maar klinkt goed Gerard, da's mooi in de buurt ;-)

Groet
Lucas
gekko

Bericht door gekko »

Hoi Frans,
...hier ben ik weer!

Wie heeft het dan in het verleden ge-organiseerd - is het geen optie om dat aan iemand anders over te dragen?
Nick
Frans Bonnes

Bericht door Frans Bonnes »

Nick.

Dat is natuutlijk een mogelijkheid.
Maar de sortout was / is een particulier initiatief. Ook allemaal vrijwilligers.
Het heeft niks te doen met landrover of het prikbord.
Het is / was gewoon een groepje mensen die het leuk vonden om zoiets te doen.
Ze zijn wel allemaal op een of andere manier landrover gek.

fb
westfries.

Bericht door westfries. »

Das Jammer
Maar dan donder je toch alles in een aanhanger en je laro afgekegt
Kom je in oktober gezellig naast mijn staan te verkopen
Ik zorg voor de koffie en gevulde koek
[landrover.startpagina.nl]
jurgen en lonneke

Bericht door jurgen en lonneke »

voor ons ziet het er nog steeds goed uit en gaan we mee, wie weet koop in nog wat bij je hahaha...
Erik One-ten+LW

Bericht door Erik One-ten+LW »

Nou Evert, als ik dan thuis ben kom ik wat bij je kopen

Erik (die ook van snorkelen houdt)
hans

Re: Wat is er wel ?

Bericht door hans »

Jammer dat Naarden niet doorgaat. Maar is er iets dat wel doorgaat. Lees ik dat er in oktober iets door gaat ? Is dat ook een dag om onderdelen te verkopen ?
Ik zou best een sort out kunnen organiseren, maar woon in Zuid Limburg. Dat zal voor de meesten te ver weg zijn. Of is dat wel te doen ?
Groet, Hans
Erik One-ten+LW

Bericht door Erik One-ten+LW »

Hans,

Er wordt de sortout in Newbury, Engeland mee bedoeld. Is erg leuk.

Voor ons is zuid-limburg niet te ver hoor.

Erik
Vlissingen
Hans

Bericht door Hans »

Newbury ga ik altijd heen, maar dan vooral om te kopen.
En als je veel koopt moet je ook wat kwijt.
Daanaast heb ik nog al wat overdrives en capstan's (uit de hand gelopen hobby). Ben enkele keren in Naarden geweest om te verkopen. Dus jammer dat het niet meer doorgaat.
Als er geen sort out in Nederland meer is, wil ik wel met vrienden een sort out in Limburg organiseren. Dit jaar lukt dat niet meer helaas.
Zou er belangstelling bestaan voor een sort out in Limburg ? In mei is er altijd al een sortout in Aken.
Groet, Hans
I
mippel

Bericht door mippel »

Laat maar horen (mail) wat voor capstans je nog hebt?
charlot

Bericht door charlot »

vraagje

capstan's is dat voor een serie 3 ook haalbaar
en hoe duur moet ie ongeveer zijn, en heeft u foto's
Exfietser

Bericht door Exfietser »

Capstan's zaten al op de series 1 maar ook op de series twee en drie.

Arnold.
Vlieger

Bericht door Vlieger »

is er niet een prikker die boer is en een stuk land heeft.. dan kan het daar toch ook op!!???
De organisatie

Bericht door De organisatie »

Leuk om al die gissingen, initiatieven en warme ideeen voorbij te zien komen.

Ter informatie:

De Sortout is een initiatief van de mensen achter het prikbord en landrover.startpagina.nl en is hieraan gekoppeld.
Nieuwe initiatieven of nieuwe medeorganisatoren heten wij zeer welkom. Echter voordat het de DLRS heet zijn er wel een aantal voorwaarden om tot een geslaagd evenement te komen. Daarvoor heb je meer nodig dan een stuk weiland bij een boer.

Na vijf jaar Sortout organiseren, vonden wij het tijd voor een pauze en een verkenning of wij op dezelfde voet willen doorgaan. Aanleiding was het gebrek aan vrijwilligers en de grote afname van particuliere standhouders in 2008. In ieder geval is besloten om het om het jaar te organiseren, net zoals bijv. bij Land Rover Club Terschelling.

Verder zouden 2 van de organisatoren in het eerste weekend van september vader worden, wat bij één ook is gebeurd. Dus tijdgebrek en geen alternatieven.

Achteraf blijkt in Naarden het belangrijkste kruispunt te zijn opgebroken voor 4 maanden en is het Sortout terrein moeilijk te bereiken. Dit had een chaos in Naarden geworden en misschien wel een doodsteek voor het evenement.

Een zeer goed initiatief vanuit de Land Rover wereld is helaas dit voorjaar een zachte dood gestorven. Tijd, energie en initiatief zijn belangrijk om zoiets van de grond te krijgen. Dat moet je liggen, uitkomen en de beschikking hebben over de juiste middelen en relaties. En dat heeft helaas niet iedereen.

We zullen zeker een poging gaan wagen om in 2010 weer een DLRS te organiseren.

MVG

DLRS
Plaats reactie