5 jaar geleden hebben we een oude, vervallen boerderij gekocht.
Mijn schoonvader, die nu 71 is, is het eerste jaar 5 dagen per week bezig geweest in de boerderij om deze op te knappen.
De 2 jaren daarna 2 tot 3 dagen en de laatste 2 jaar komt hij trouw elke zaterdag om met mij te klussen.
Dit alles deed hij naast het trouw verzorgen van mijn schoonmoeder die invalide is en de dagen slijt in een rolstoel en/of op bed. De klussen en nu de klusdagen zijn voor hem een uitlaat klep.
Nou zijn wij net terug van 3 weken in de Peloponnesos ( Griekenland) en we hebben daar leuke routes gereden ook veel off-road. Van de vakantie hebben we behoorlijk wat video opnames gemaak.
Toen mijn schoonvader de video zag merkten wij dat hij in gedachten verzonken was. Een aantal uren later kwam hij er zelf op terug dat dat nooit meer voor hem weggelegd zou zijn om zo iets te kunnen ondernemen. Hij zou het zelfs heerlijk vinden om in een tent te kunnen slapen.
Bertine en ik spraken op de terugweg de mogelijkheid om hem eens mee te nemen, maar omdat mijn schoonmoeder hulp nodig heeft zou Bertine dan vrij nemen en ik met hem een weekje op reis gaan.
Lang verhaal voor een korte vraag.
Wie heeft er ( greenlane) routes in de Harz ( het moet geen ploeteren worden) of een ander bergachtig gebied op maximaal een dag rijden,eventueel met bijbehorende hotels of campings, zodat hij toch nog eens uit kan, want een weekje is eigenlijk te kort om zelf op verkenning te gaan en te ontdekken waar de mooie routes zijn.
Vico van Hulk en Druppie
Prikpagina "In Tenebris Lucens"
Routes
-
neef Henk
Re: Routes
Neem hem gewoon mee naar de greenlane dagjes die de prikkers zelf organiseren zoals volgende week in de Achterhoek bv.
Groeten neef Henk
Groeten neef Henk
-
Hulk
Die zijn ook leuk maar dan is die man er niet echt uit, en dat verdient hij wel
Vico van Hulk en Druppie
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/07/2009 08:27 door Hulk.
Vico van Hulk en Druppie
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/07/2009 08:27 door Hulk.
-
Aad Koene
Vico,
neem eens contact op met de Duitse LR-Club.
Lijkt met sterk dat die je niet verder kunnen helpen.
Sommige dingen moet je gewoon doen zolang het nog kan, voor je het weet kan het niet meer.
Aad Koene
Serie 1 Pick Up, 1956 "Prikup"
Serie 2a Stawag, 1972 "Tinkerbell"
Forward Control 101 Ambu, 1977 "Knorretje"
Disco 1 Comm., 1990 "Chalky"
Leer van de fouten van een ander, je wordt nooit oud genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Meer vragen is meer weten, meer weten is meer vragen
neem eens contact op met de Duitse LR-Club.
Lijkt met sterk dat die je niet verder kunnen helpen.
Sommige dingen moet je gewoon doen zolang het nog kan, voor je het weet kan het niet meer.
Aad Koene
Serie 1 Pick Up, 1956 "Prikup"
Serie 2a Stawag, 1972 "Tinkerbell"
Forward Control 101 Ambu, 1977 "Knorretje"
Disco 1 Comm., 1990 "Chalky"
Leer van de fouten van een ander, je wordt nooit oud genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Meer vragen is meer weten, meer weten is meer vragen