geleend gereedschap tbv. reviseren salisburryas

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
branko

geleend gereedschap tbv. reviseren salisburryas

Bericht door branko »

Hallo allemaal.
Wil de gene die een jaar geleden gereedschap van mij heeft geleend om z'n salisburry as te reviseren, zich melden?
Door een computercrash ben ik al mijn e-mail kwijt geraakt, en ik zou dit gereedschap [ o.a. een as spreider] graag weer terug hebben.
Mvrgr, Branko Knaap.
RoLandrover

Re: geleend gereedschap tbv. reviseren salisburryas

Bericht door RoLandrover »

zijn jullie via de prikpagina met elkaar in contact gekomen? misschien is dan het bericht met naar en mail adres terug te vinden.

grtn

RoLandRover
branko

Bericht door branko »

Hallo Rolandrover.
Hij had gereageerd op een topic wat ik hier geplaatst heb, maar rechtstreeks via de mail.
Ik weet dat hij een groene 130 rijdt, die hij gebruikt in een terein rijschool, waar hij helpt.
Branko.
bowy

Bericht door bowy »

130 met rolkooi erop? Zo ja dan heb ik het mailadres wel.
Henk Bossinade

Bericht door Henk Bossinade »

Ik neem aan dat het geleende gereedschap intussen toch allang terug bezorgd is bij Bransan ? ! Vr.gr. Henk B.
branko

Bericht door branko »

Hoi Bowy en Henk.
Ik kan me niet meer herinderen of hij een rolkooi op z'n auto had, en hij heeft zich ook nog niet gemeld, dus het gereedschap is nog niet terug.
Eigenlijk baal ik hier best van, dat je achter je eigen greedschap , wat je uitleend om iemand te helpen, aan moet gaan om het terug te krijgen.
Ik zal mijn broertje vragen of hij iets op mijn computer terug kan vinden, hij doet het computer werk bij mij, en heeft het altijd over backups maken etc, mischien heeft hij dat wel gedaan.
Branko.
Henk Bossinade

Bericht door Henk Bossinade »

Ja Branko,heel erg vind ik zoiets! Ik geef wel eens iets weg,daar hoef ik niks voor terug,maar ik leen ook wel eens iets uit.Ik moet nog steeds stapels LP's ,CD's,video's,DVD's,boeken,gereedschappen,onderdelen,kleren,geld,een VW Kubel ,etc., etc. terugkrijgen van de laatste 25 jaar "vriendschap en behulpzaamheid".Sommigen denken hier heel gemakkelijk over.Vr gr Henk B.
Plaats reactie