Goed gezien...

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Patrick @ 4x4andmore

Goed gezien...

Bericht door Patrick @ 4x4andmore »

Reed ik gisteravond door Den Haag / Rijswijk opweg naar m'n hotel, zag ik een RRC staan...
Het was snel duidelijk waar ie thuis hoorde: nog geen 10 meter verder: Optiek v.d Velde :-)

Trouwens in de buurt nog een Defender 90 miniatuur gekocht (1:43)....

4x4-groeten,
Patrick
www.4x4andmore.com

4x4-groeten,
Patrick
www.4x4andmore.com
"Black Bear": 110 TD5 2002
disco1992

Re: Goed gezien...

Bericht door disco1992 »

tja als je daar niet ziet waar die thuis hoort moet je daar bij van de velde optiek echt binnen lopen voor een brilleke hoor.

tussen de brillen staan zelfs landrovers in de etelage's

1 tip: er is daar erg lekkere koffie en vaak nog met koeken ook

s'maandags gesloten en soms op dinsdag een uurtje later open omdat de boot vanuit engeland dan vertraging heeft gehad

hahaha

geen aandelen hoor daar gewoon leuk adres

disco1992
Jacaranda

Bericht door Jacaranda »

Nee hoor, deze staat op Engels kenteken, dus die kan noooooooooooooooit van mij zijn
Volgende keer een bakkie?

Groeten,

Martin incognito 88 en 110" van der Velde met Boefje
Jacaranda

Bericht door Jacaranda »

Je bent trouwens bij Wapstad geweest?
Patrick @ 4x4andmore

Bericht door Patrick @ 4x4andmore »

Tja, tis 'n tik om onderweg naar LR's te kijken. (zwaaien heeft geen zin vanuit een Seat)
Omdat ik in Rijswijk/Den Haag/Schevening nog weinig LR had gezien viel me deze RR wel op.
Maar ik vond het vooral grappig dat ik meteen ook de bijbehorende optiek herkende :-)

Ben inderdaad bij Wapstad geweest.
+. : wat een assortiment!
-. : relatief weinig LR's... en nie goedkoop.
Raakte wel van de wap(stad) van de prijzen: een Disco3 (1:18) van tegen de 90 euro (welke ik zelf ooit heb gekocht voor 35...)

Volgende week woensdag mag ik nog een keer: 3e dag cursus geven in Den Haag (Leidsche veen).
Een bakkie voor de terugreis (lees: file) naar regio Eindhoven zou zomaar kunnen.

Groeten,
Patrick
Plaats reactie