anwb hulp
-
bertil
anwb hulp
hoi,
wisten jullie dat als je terrein rijdt, je geen recht hebt op hulp van anwb bij pech, ik wist t niet.
gisteren in modder geweest en vandaag na werk deed de range t ff niet, anwb gebeld motorkap geopend, natuurlijk enige sporen van modder en zand, mogen ze hulp weigeren, oneigenlijk gebruik van auto!
gr bertil
wisten jullie dat als je terrein rijdt, je geen recht hebt op hulp van anwb bij pech, ik wist t niet.
gisteren in modder geweest en vandaag na werk deed de range t ff niet, anwb gebeld motorkap geopend, natuurlijk enige sporen van modder en zand, mogen ze hulp weigeren, oneigenlijk gebruik van auto!
gr bertil
-
Willem
Re: anwb hulp
Dat wist ik niet nee! Hebben ze je uiteindelijk wel geholpen? En bepaald de fabrikant niet wat eigenlijk en oneigenlijk is? Door de modder rijden zal Land Rover echt wel bedacht hebben bij de productie van hun auto's. BIj een toyota yaris lijkt me dat bijvoorbeeld wat anders liggen.
Als ze denken dat je 180 hebt gereden met een ferrari, is dat dan ook oneigenlijk gebruik? Of geblindeerde ramen of lelijke accessoires?
Gr. Willem
Als ze denken dat je 180 hebt gereden met een ferrari, is dat dan ook oneigenlijk gebruik? Of geblindeerde ramen of lelijke accessoires?
Gr. Willem
-
Bram109
Laat de man het instructie boekje eens inzien. Daar staat zelfs hoe je in in het terrein moet rijden.
En dan nog een keer de vraag stellen of het oneigenlijk gebruik is.
Bram.
En dan nog een keer de vraag stellen of het oneigenlijk gebruik is.
Bram.
-
westfries.
En dat alles nu route mobiel er niet meer is
Dus kijk uit als je door de berm heen gaat op aanweizing van de politie
Of als je bij een druk evenement op een weiland moet parkeeren
1 April is nog een eind weg maar daar lijkt dit toch echt op
Ik neem aan dat je even zo goed bent t'huis gekomen???
nu echter nog de vraag wat is oneigelijk gebruik bij een terein wagen
Dus kijk uit als je door de berm heen gaat op aanweizing van de politie
Of als je bij een druk evenement op een weiland moet parkeeren
1 April is nog een eind weg maar daar lijkt dit toch echt op
Ik neem aan dat je even zo goed bent t'huis gekomen???
nu echter nog de vraag wat is oneigelijk gebruik bij een terein wagen
-
Marijn & Simba
Heb je pech gehad met je LR of heb je dit via via? Bij mij zijn ze al 2x geweest, en geen van de keren iets gehoord over de modder...
(1x accu leeg (kapotte dynamo) en 1x dacht ik dat de moeren van de wielen loszaten en kwam ik toevallig een ANWB-auto tegen die ik gevraagd heb even na te trekken).
Marijn & Simba & Serious
Since I've got my Land Rover, my other car needs therapy.
prikavatar.jpg --> mod_embed_images_loadimage('dbf232b91d0403a3acf40f60718f34d8', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fi777.photobucket.com%2Falbums%2Fyy53%2Fatmosferic%2FLand%2520Rover%2520-%2520Simba%2Fprikavatar.jpg', 'http://i777.photobucket.com/albums/yy53/atmosferic/Land%20Rover%20-%20Simba/prikavatar.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fi777.photobucket.com%2Falbums%2Fyy53%2Fatmosferic%2FLand%2520Rover%2520-%2520Simba%2Fprikavatar.jpg', '', 8861602, 600, 600, 'Loading image ...', false);
(1x accu leeg (kapotte dynamo) en 1x dacht ik dat de moeren van de wielen loszaten en kwam ik toevallig een ANWB-auto tegen die ik gevraagd heb even na te trekken).
Marijn & Simba & Serious
Since I've got my Land Rover, my other car needs therapy.
prikavatar.jpg --> mod_embed_images_loadimage('dbf232b91d0403a3acf40f60718f34d8', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fi777.photobucket.com%2Falbums%2Fyy53%2Fatmosferic%2FLand%2520Rover%2520-%2520Simba%2Fprikavatar.jpg', 'http://i777.photobucket.com/albums/yy53/atmosferic/Land%20Rover%20-%20Simba/prikavatar.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fi777.photobucket.com%2Falbums%2Fyy53%2Fatmosferic%2FLand%2520Rover%2520-%2520Simba%2Fprikavatar.jpg', '', 8861602, 600, 600, 'Loading image ...', false);
-
Hans S
Hoe zo Is Routemobiel er niet meer ? ik heb daar niets over gehoord en hun website is keurig in de lucht. Heb ik iets gemist ?
Hans S.
Hans S.
-
bertil
hoi,
ik ben wel thuis gekomen ja,
de man van de anwb was toevallig wel heel behulpzaam.
nieuwe bobine erin en ik kon weer verder.
het staat echt in de voorwaarden van de anwb, maar die leest niemand(ik in eerste instantie niet tenminste)
gr bertil
ik ben wel thuis gekomen ja,
de man van de anwb was toevallig wel heel behulpzaam.
nieuwe bobine erin en ik kon weer verder.
het staat echt in de voorwaarden van de anwb, maar die leest niemand(ik in eerste instantie niet tenminste)
gr bertil
-
Marc-my-Words
bertil Schreef:
-------------------------------------------------------
> hoi,
>
> wisten jullie dat als je terrein rijdt, je geen
> recht hebt op hulp van anwb bij pech, ik wist t
> niet.
> gisteren in modder geweest en vandaag na werk deed
> de range t ff niet, anwb gebeld motorkap geopend,
> natuurlijk enige sporen van modder en zand, mogen
> ze hulp weigeren, oneigenlijk gebruik van auto!
>
> gr bertil
> hoi,
>
> ik ben wel thuis gekomen ja,
> de man van de anwb was toevallig wel heel
> behulpzaam.
> nieuwe bobine erin en ik kon weer verder.
>
> het staat echt in de voorwaarden van de anwb, maar
> die leest niemand(ik in eerste instantie niet
> tenminste)
>
> gr bertil
Maar ... staat er nu dat ze je niet helpen in het terrein / als je in het terrein rijdt.
Of bij oneigelijk gebruik (zoals in het terrein rijden).
Of na - en dan na welke tijd na - een van de voorgaande gedragingen.
Als er een connectie tussen oneigenlijk gebruik en de service wordt gemaakt vraag dan om een schriftelijke toelichting zouden ze je niet helpen.
(Ik kan me overigens wel voorstellen dat de WW je niet in het terrein komt helpen, althans niet ergens in de rimboe, daar hebben ze nu eenmaal geen adequate voertuigen voor.
Marc (diehetal10jaarzonderWWdoet,ensteedsdenkt:maarweereenseenlidmaatschapnemen?)
> hoi,
>
> wisten jullie dat als je terrein rijdt, je geen
> recht hebt op hulp van anwb bij pech, ik wist t
> niet.
> gisteren in modder geweest en vandaag na werk deed
> de range t ff niet, anwb gebeld motorkap geopend,
> natuurlijk enige sporen van modder en zand, mogen
> ze hulp weigeren, oneigenlijk gebruik van auto!
>
> gr bertil
> hoi,
>
> ik ben wel thuis gekomen ja,
> de man van de anwb was toevallig wel heel
> behulpzaam.
> nieuwe bobine erin en ik kon weer verder.
>
> het staat echt in de voorwaarden van de anwb, maar
> die leest niemand(ik in eerste instantie niet
> tenminste)
>
> gr bertil
Maar ... staat er nu dat ze je niet helpen in het terrein / als je in het terrein rijdt.
Of bij oneigelijk gebruik (zoals in het terrein rijden).
Of na - en dan na welke tijd na - een van de voorgaande gedragingen.
Als er een connectie tussen oneigenlijk gebruik en de service wordt gemaakt vraag dan om een schriftelijke toelichting zouden ze je niet helpen.
(Ik kan me overigens wel voorstellen dat de WW je niet in het terrein komt helpen, althans niet ergens in de rimboe, daar hebben ze nu eenmaal geen adequate voertuigen voor.
Marc (diehetal10jaarzonderWWdoet,ensteedsdenkt:maarweereenseenlidmaatschapnemen?)
-
disco1992
inderdaad beste bertil,
ik heb het ook meegemaakt paar jaar terug na een dagje rijden met jeebee in de buurt van rotterdam.
net buiten het terrein schakel problemen.
netjes geholpen zo ver ze konden maar werd gewaarschuwd dat ze eigenlijk niet mochten helpen zodra het probleem kon zijn van terrein rijden of dergelijke.
gelukkig zijn de meeste anwb monteurs toch wel behulpzaam
anwb ben ik zeer te vreden over en betaal ieder jaar maar al te graag
je weet maar nooit wanneer je stil staat toch hahaha
disco1992
ik heb het ook meegemaakt paar jaar terug na een dagje rijden met jeebee in de buurt van rotterdam.
net buiten het terrein schakel problemen.
netjes geholpen zo ver ze konden maar werd gewaarschuwd dat ze eigenlijk niet mochten helpen zodra het probleem kon zijn van terrein rijden of dergelijke.
gelukkig zijn de meeste anwb monteurs toch wel behulpzaam
anwb ben ik zeer te vreden over en betaal ieder jaar maar al te graag
je weet maar nooit wanneer je stil staat toch hahaha
disco1992
-
Willem
Ik kom deze voorwaarde tegen:
het motorvoertuig pech heeft gekregen op
een racebaan, racecircuit of tijdens het
oefenen voor of rijden van snelheids-, regelmatigheids-,
behendigheids- of bestendigheidswedstrijden;
Maar op basis van een beetje modder van een eerdere rit kun je die denk ik niet van toepassing verklaren. (Mits niet heel erg overduidelijk is dat je toen schade hebt gereden en je daarvoor ook de hulp inroept.)
Gr. Willem
[www.landrover-defender.eu]
het motorvoertuig pech heeft gekregen op
een racebaan, racecircuit of tijdens het
oefenen voor of rijden van snelheids-, regelmatigheids-,
behendigheids- of bestendigheidswedstrijden;
Maar op basis van een beetje modder van een eerdere rit kun je die denk ik niet van toepassing verklaren. (Mits niet heel erg overduidelijk is dat je toen schade hebt gereden en je daarvoor ook de hulp inroept.)
Gr. Willem
[www.landrover-defender.eu]
-
bertil
hoi,
ik had het geluk, dat die ww monteur een defender heeft gereden vroeger, hij vond t gewoon mooi om m weer aan de praat te krijgen, hij zei wel dat ie ongeveer de enige was die er zo over dacht.
maar dat weet je niet zeker
gr bertil
ik had het geluk, dat die ww monteur een defender heeft gereden vroeger, hij vond t gewoon mooi om m weer aan de praat te krijgen, hij zei wel dat ie ongeveer de enige was die er zo over dacht.
maar dat weet je niet zeker
gr bertil
-
disco1992
hoi bertil,
ik hoor dat van meer prikkers dat de anwb mannen toch wel liefhebbers zijn van landrovers of een uitdaging vinden.
zouden we allemaal dezelfde monteur krijgen dan?
hahaha
volgens mij zijn er maar weinig die juist niet helpen
disco1992
ik hoor dat van meer prikkers dat de anwb mannen toch wel liefhebbers zijn van landrovers of een uitdaging vinden.
zouden we allemaal dezelfde monteur krijgen dan?
hahaha
volgens mij zijn er maar weinig die juist niet helpen
disco1992
-
richard78
Laats bij pech met de mazda toevallig aast een anwber stil komen te staan. Kon ik meteen een nieuwe bougie kabel overnemen. En inderdaad toen toevallig ter prake kwam dat ik een ook ene landrover had brak het ijs van de voorheen norse anwber meteen. Zijn broer had ook 'zo'n ding' en was er altijd aan aan het sleutelen:-)
Richarrd78
Richarrd78
-
plaetje
en mijn ANWB hulpje heeft een 88 blauwe (de zelfde als ik heb) dus als je in lumburg pech krijgt is het goed mogelijk dat hij komt helpen. Het is maar dat jullie het weten