Wie weet waar het chassisnummer van een range rover classic met luchtvering uit 1993 staat?
Ik kan hem rechtsvoor op de chassisbalk niet vinden, hier zit overigens ook de bevestiging van de schokbreker..
Heeft iemand een idee?
Gr. Geertjan
Chassisnummer Range rover classic
-
Bart74
Re: Chassisnummer Range rover classic
Ga bij je rechter achterwiel zitten. Kijk tussen de band en het achterscherm naar het chassis (vanaf de band naar de voorkant van de auto kijken).
Daar zie je een steun aan het chassis waar de carosserie op staat (t.h.v. je portier)
Op die steun staat het nummer.
Bart
Daar zie je een steun aan het chassis waar de carosserie op staat (t.h.v. je portier)
Op die steun staat het nummer.
Bart
-
Bram109
Werp eens een blik op het kentekenbewijs.
Misschien is er in het verleden een nieuw chassisnummer geplaatst. Deze staat dan op een andere plaats dan het origineel.
Op je kentekenbewijs staat waar je zoeken moet.
Bram.
Misschien is er in het verleden een nieuw chassisnummer geplaatst. Deze staat dan op een andere plaats dan het origineel.
Op je kentekenbewijs staat waar je zoeken moet.
Bram.
-
Geertjan
Stond inderdaad op de steun bij het achterwiel, was moeilijk te zien omdat er roest opzat maar is nu weer goed leesbaar..
en de auto moet nog ingevoerd worden dus een kenteken heb ik nog niet
GR. Geertjan
en de auto moet nog ingevoerd worden dus een kenteken heb ik nog niet
GR. Geertjan
-
Stoffer
Hoi, ik las dat je range rover nog ingevoerd moest worden, komt de RR uit Engeland en, zo ja, wat voor papieren moet je er dan bij hebben vanuit Engeland om de auto hier in Nederland op kenteken te kunnen krijgen? IS een V5 document voldoende of horen er nog meer documenten bij te zitten?
Groeten Stoffer
Groeten Stoffer