Mijn 109 heeft vrijloopnaven.
Bij 1 wiel blijft hij hangen, ik krijg hem dus niet in free.
Ook al een stukje mee gereden, maar daarna lukte het nog niet.
Mag je daar echt heel hard aan draaien of kun je dan iets beschadigen?
Of kan ik gewoon met allebei ingeschakeld blijven rijden?
Wat zijn dan de nadelen, naast meer slijtage, lawaai en meer dieselgebruik?
[tinyurl.com]
Vrijloopnaven.
-
S@nder
Re: Vrijloopnaven.
Welk merk vrijloopnaven zijn het?
Gewoon er even afhalen om te zien wat er aan de hand is.
Natuurlijk kun je met ingeschakelde naven blijven rijden. Discussies genoeg hierover.
Sander
Gewoon er even afhalen om te zien wat er aan de hand is.
Natuurlijk kun je met ingeschakelde naven blijven rijden. Discussies genoeg hierover.
Sander
-
Henk Bakker
Re: Vrijloopnaven.
Bedankt Sander.
M.A.P. Freewheeling Hub staat erop.
Als ik nog tijd heb zal ik ze er een keer afhalen.
Al mijn vrije tijd zit nu in het ombouwen naar camper (500+ uren nu al)
Als ik echt geen tijd heb, gaan we wel met ingeschakelde naven rijden.
Begin juli willen we er mee naar IJsland.
Groeten
Henk
M.A.P. Freewheeling Hub staat erop.
Als ik nog tijd heb zal ik ze er een keer afhalen.
Al mijn vrije tijd zit nu in het ombouwen naar camper (500+ uren nu al)
Als ik echt geen tijd heb, gaan we wel met ingeschakelde naven rijden.
Begin juli willen we er mee naar IJsland.
Groeten
Henk
-
S@nder
Re: Vrijloopnaven.
Henk
Kan totaal geen kwaad. Trouwens, de vrijlooopnaven waren een optie.
Wel zorgen dat ze aan beide kanten gelocked staan.
Goede reis naar Ijsland !!
Kan totaal geen kwaad. Trouwens, de vrijlooopnaven waren een optie.
Wel zorgen dat ze aan beide kanten gelocked staan.
Goede reis naar Ijsland !!