Prikkerscd nr 4?
-
Larosaurus
Prikkerscd nr 4?
Ik merk dat de laatste tijd weer driftig manuals e.d. worden uitgewisseld via de pagina en mail en vroeg me af of het niet eens tijd wordt voor een vierde prikkerscd, beseffend dat daar weer veel werk in zal zitten, maar wellicht ook een goed doel mee is gediend. Meen me te herinneren dat daar al eens eerder plannen voor zijn geweest. Wat ik aan bestanden heb stel ik uiteraard graag ter beschikking.
-
G-men
Re: Prikkerscd nr 4?
De meeste bestanden die ik langs zie komen staan volgens mij al op de bvestaande cd's.
Gerrit
Gerrit
-
Aad Koene
Marcel,
de hoeveelheid bestanden voor de herziene Prikkers Cd's (4-CDbox en DVD) zijn de 3 GBite al gepasseerd en zal wellicht nog groeien in de komende tijd.
Echter maken het grote aantal doublures, onder verschillende bestandsnamen, het tot een Heksenbaan om het uit te zoeken.
Tijdgebrek is hierbij de Bottleneck.
Vandaag zou zo'n dag geweest zijn waarop dit zou kunnen, echter ziet mijn garage er uit als een slagveld.
Hier moet dus eerst iets aan gedaan worden want daar moet morgen gewoon weer gewerkt worden.
Misschien vanavond dus .....
Aad Koene.
de hoeveelheid bestanden voor de herziene Prikkers Cd's (4-CDbox en DVD) zijn de 3 GBite al gepasseerd en zal wellicht nog groeien in de komende tijd.
Echter maken het grote aantal doublures, onder verschillende bestandsnamen, het tot een Heksenbaan om het uit te zoeken.
Tijdgebrek is hierbij de Bottleneck.
Vandaag zou zo'n dag geweest zijn waarop dit zou kunnen, echter ziet mijn garage er uit als een slagveld.
Hier moet dus eerst iets aan gedaan worden want daar moet morgen gewoon weer gewerkt worden.
Misschien vanavond dus .....
Aad Koene.
-
larosaurus
Stuur mij maar een dvd met een deel van de ruwe data, dan help ik wel mee met sorteren.
-
Pronea
Aad,
Als sorteren er niet van komt door tijdgebrek wil ik hier wel mee helpen...
Groet,
Job.
Als sorteren er niet van komt door tijdgebrek wil ik hier wel mee helpen...
Groet,
Job.