Weekendje terreinrijden in JULI 24-25-26 (Inor-Frankrijk 360km v

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Willem-Jan

Weekendje terreinrijden in JULI 24-25-26 (Inor-Frankrijk 360km v

Bericht door Willem-Jan »

Hallo allemaal,

bij deze wil ik het ook hier bekend maken voor de gene die nooit op het LRCH forum kijken.

We vinden het gezellig om met een hele groep Land Rovers naar Inor te gaan. Zoals het onderwerp al zegt ligt het op 360 km vanaf utrecht en het is een groot terrein van 180 hectare.

Op zaterdag, als er voldoende interesse voor is, wil ik een rit organiseren in de omgeving. Dit betekend wel dat we iets korter terrein kunnen rijden op zaterdag, maar je ziet ook nog wat van de omgeving. Om een globale indruk te krijgen wie er mee gaan en of we eventueel in aanmerking kunnen komen voor een groepskorting (als ze deze hebben) zal er een soort inschrijving zijn, dit verplicht je helemaal tot niets en ook zitten er geen kosten aan, je moet gewoon je eigen portie betalen op het moment dat we daar zijn. Na het pinkster weekend zal er een inventarisatie formulier beschikbaar zijn op [www.landroverpictures.com]. De rede dat dit vroeg gemeld word is simpelweg om iedereen ruim de tijd te geven even in zijn agenda te kijken.

Ik zie graag jullie reactie tegemoet

Willem-Jan
Plaats reactie