Series III: Knipperlicht bedrading
-
D&G
Series III: Knipperlicht bedrading
Opeens doet mijn rechter knipperlicht achter het niet meer. Zowel bij het gewone knipperen als bij de alarmlichten.
Het lampje is in orde en de verbinding direct achter het lampje is ook in orde.
Kan iemand mij vertellen waar de scheiding tussen voor en achterknipperlicht gemaakt wordt?
Volgens het schema wat ik heb zit er direct achter de hendel een splitsing waarin 1 draad overgaat in 2, verder zit er nog een stekkerverbinding ergens tussen laatstgenoemde en de stekkerverbinding helemaal achter in de hoek? Weten jullie waar die zit?
Bedankt
Gerard
Het lampje is in orde en de verbinding direct achter het lampje is ook in orde.
Kan iemand mij vertellen waar de scheiding tussen voor en achterknipperlicht gemaakt wordt?
Volgens het schema wat ik heb zit er direct achter de hendel een splitsing waarin 1 draad overgaat in 2, verder zit er nog een stekkerverbinding ergens tussen laatstgenoemde en de stekkerverbinding helemaal achter in de hoek? Weten jullie waar die zit?
Bedankt
Gerard
-
bas88pickup
Re: Series III: Knipperlicht bedrading
Op het schutbord zit een dikke stekker, daar gaat het naar achter.... of bedoel je dit niet.
Komt er wel stroom aan? Vaak is het een massa probleem, en is de rest wel in orde.
Gr, Bas
Komt er wel stroom aan? Vaak is het een massa probleem, en is de rest wel in orde.
Gr, Bas
-
D&G
Ik heb geen dikke stekker in de Series. Ik heb even de + van het knipperlicht verbonden met de + van m'n achterlicht en het knipperlicht brandde toen gewoon. Dus de massa is het niet.
Thanks!
Gerard
Thanks!
Gerard
-
bas88pickup
Uh Gerard, ik heb ook een Series, er zit wel degelijk een stekkerverbinding, jij hebt toch ook LHD? dan zit ie aan de rechterkant, buiten op het schutbord, daar zit de aftakking, hier gaat een aparte boom naar achter, door het chassis. Deze stekkers zijn vaak helemaal wit gecorrodeerd.
Massa s het dus niet, er komt dus gewoon even geen stroom aan; Multimeter uit de kast?!
Gr, Bas
Massa s het dus niet, er komt dus gewoon even geen stroom aan; Multimeter uit de kast?!
Gr, Bas
-
D&G
Heb 'm gevonden! Zit het niet. Nu dashboard los en nu doet de richtingaanwijzer helemaal niets meer. Wel de alarm lichten. Ik ga nu ff met het schema de auto in
Thanks!
Thanks!
-
ralph smits
ik heb hetzelfde probleem dat mijn knipperlichten het niet doen maar wel mijn alarmlichten en dit is gebeurd nadat ik het dashboard eruit heb gehaald om de kachelradiateur te vervangen, het gaat hier om een landrover discovery van 1999, hebben jullie misschien een elctrisch schema of een idee zou heel fijn zijn
vriendelijke groet ralph
ralphsmits_terreur@hotmail.com
vriendelijke groet ralph
ralphsmits_terreur@hotmail.com
-
geert 88 SIIID
Ik heb nu hetzelfde probleem,
Hoe is het afgelopen.
Groetjes
Geert
Hoe is het afgelopen.
Groetjes
Geert
-
paul, be
Als je het dashboard los hebt, begin dan te meten vanaf de richtingaanwijzer hendel.
-
geert 88 SIIID
Beste Paul,
Ik krijg daar niks binnen, dat is mijn probleem.
Ook niet op de groene van het knipper relais???
Heeft er nog iemand het schema van een SIII 88 D 12V met alalrmlichtschakelaar.
Zoekt veel makkelijker.
Groetjes
Geert
Ik krijg daar niks binnen, dat is mijn probleem.
Ook niet op de groene van het knipper relais???
Heeft er nog iemand het schema van een SIII 88 D 12V met alalrmlichtschakelaar.
Zoekt veel makkelijker.
Groetjes
Geert