stuurverwarming
-
bagpiperob
stuurverwarming
ik ben als verstokt BMW motorrijder nu ook van plan om Land Rover te gaan rijden maar vanwege alle luxe en comfort die ik gewend ben wil ik graag stuurverwarming bouwen in een 109 2.25 diesel 24V en eventueel ook verwarmde versnellingspook.
heeft iemand hier ervaring mee of tips?
heeft iemand hier ervaring mee of tips?
-
jan wolters
Re: stuurverwarming
Landroverrijders hebben alleen ingebouwde oor-, hand-, en neusverwarming.
Jan
Jan
-
bas88pickup
1 april is al voorbij hoor
109D met dat soort opties.....je zal de eerste zijn.
Klinkt meer als of je een Range Rover Sport moet gaan kopen oid, maar als je het toch gaat doen: Good luck, and keep us informt!
Gr, Bas
109D met dat soort opties.....je zal de eerste zijn.
Klinkt meer als of je een Range Rover Sport moet gaan kopen oid, maar als je het toch gaat doen: Good luck, and keep us informt!
Gr, Bas
-
die zijn onderweg
Tja, 't zal vast wel kunnen, maareh, hoezo? Wij hebben het warm zat in onze 109III24v ex.leger. dat de kachel naar stand 2 moet is uitzonderlijk ... mits je een ei op je voorhoofd wilt bakken, of binnenkomend regenwater wilt wegstoken!
Goed weekend Martijn en Caroline, die zijn onderweg
Goed weekend Martijn en Caroline, die zijn onderweg
-
Rudolff
versnellingspook verwarming? tegen het vastvriezen van je hand tijdens het schakelen? Ja in groenland of alaska zou het kunnen natuurlijk. Bij mij zitten er 4 poken in mijn series 3 wordt een hele installatie.....
Motorrijders gebruiken verwarmde handschoenen, heb je meteen en je stuur en je poken warm.
Maar verder... spartaans hoort bij een 109 hoor. Dus kijk eens naar een range rover of een nieuwe discovery, misschien hebben die een hoger BMW gehalte. Was land rover niet even deel van BMW?....
Motorrijders gebruiken verwarmde handschoenen, heb je meteen en je stuur en je poken warm.
Maar verder... spartaans hoort bij een 109 hoor. Dus kijk eens naar een range rover of een nieuwe discovery, misschien hebben die een hoger BMW gehalte. Was land rover niet even deel van BMW?....
-
Erik One-Ten & Lw
Jij gaat het nog warm genoeg krijgen als je dat monster door de bochten moet wringen, er een vrachtwagen achter je gaat toeteren of als je moet remmen:-)
Ik denk dat een beetje verkoeling meer welkom zal zijn...
Erik en Tien
Ik denk dat een beetje verkoeling meer welkom zal zijn...
Erik en Tien
-
Gerben tB
Stuur uit een X5 er in ?? Heb je toch nog dat BMW gevoel
[link.marktplaats.nl]
[link.marktplaats.nl]
-
Bram109
Stuur en pook verwarming heb ik niet op mijn 109 2.25D ex mil 24V.
Wel zit er voorruit(en), spiegel en (nog aan te sluiten) stoelverwarming in.
Oja, ontwaseming voor de zijraam in de passagiersdeur. Links kan ik af en toe schoon vegen.

Bram
Wel zit er voorruit(en), spiegel en (nog aan te sluiten) stoelverwarming in.
Oja, ontwaseming voor de zijraam in de passagiersdeur. Links kan ik af en toe schoon vegen.
Bram
-
Marc-my-Words
De ware LandRover-rijder heeft gewoon van zichzelf een warme inborst en heeft dit soort van compensaties voor gebrek aan warme uitstraling niet nodig. Marc
-
Peter 110tdi
Doe net zoals ik VERHUIZEN naar Z. Frankrijk
En je hebt geen probleem meer met koude handen

Groet'n Peter 110tdi
En je hebt geen probleem meer met koude handen
Groet'n Peter 110tdi
-
Tata-D2
Beste bagpiperob,
Goed plan van je LR te gaan rijden.
Mij is niets bekend van verwarmd stuur etc maar zal technisch zeker mogelijk zijn. Kijk eens op google.
Een goede kachel lijkt mij echter ruim voldoende.
Groet, Willem
Tata-D2.
Goed plan van je LR te gaan rijden.
Mij is niets bekend van verwarmd stuur etc maar zal technisch zeker mogelijk zijn. Kijk eens op google.
Een goede kachel lijkt mij echter ruim voldoende.
Groet, Willem
Tata-D2.
-
Michiel 109 V8
Waar zit jij ergens Peter? Ik neem aan dat ledoc achter je e-mail naam voor de Languedoc staat?
Greetz,
Michiel (die ook warme handen heeft
)
Greetz,
Michiel (die ook warme handen heeft
-
L.van der Poel
Hey hallo
Ja is zeker mogelijk maar kost heeeeeeeeeeeeel veel draden en zekeringen,
gewoon op alle te verwarmen delen een plus en min draad zetten maakt niet uit waarvan af, stuur en alle delen goed isoleren en de draden ongeveer een halve handbreedte van elkaar zetten. Gegarandeerd warme handen. Wel je hand er precies tussen zetten. Zooooooo simpel (hihihihihihi)
mvrgr
L. van der Poel
Ja is zeker mogelijk maar kost heeeeeeeeeeeeel veel draden en zekeringen,
gewoon op alle te verwarmen delen een plus en min draad zetten maakt niet uit waarvan af, stuur en alle delen goed isoleren en de draden ongeveer een halve handbreedte van elkaar zetten. Gegarandeerd warme handen. Wel je hand er precies tussen zetten. Zooooooo simpel (hihihihihihi)
mvrgr
L. van der Poel
-
Arie SIII88Ducktarie
hahahahahahahahhahahahaha,...... rol bijna van m'n stoel 
maaruhh...... als je een Laro gaat rijden staat af en toe vanzelf het zweet in je handen hoor.., Niets aan de hand dus.
En die versnellingspook van een Series wordt zomers ZO warm, dat je 'm wilt koelen ipv verwarmen.
En 's winters gewoon maar je fietsgloves aanhouden
Arie
SIII88Ducktarie
maaruhh...... als je een Laro gaat rijden staat af en toe vanzelf het zweet in je handen hoor.., Niets aan de hand dus.
En die versnellingspook van een Series wordt zomers ZO warm, dat je 'm wilt koelen ipv verwarmen.
En 's winters gewoon maar je fietsgloves aanhouden
Arie
SIII88Ducktarie