G4 laro voor G4 thema clubavond gezocht !

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Han 109/def

G4 laro voor G4 thema clubavond gezocht !

Bericht door Han 109/def »

Hoi,

Wij hebben in de regio van Eindhoven (bij enkele prikkers ook al bekend) enige tijd geleden een bescheiden "travel cq 4x4 club" opgezet waar we geregeld wat mee organiseren of gaan rijden (van greenlane tot zwaar 4x4). Nu proberen we al enige tijd een G4 avond te organiseren, maar dat wil nog niet zo lukken We hebben al het een en ander, maar het belangrijkste ontbreekt nog een G4 laro!!!! We hebben via de LRCH en de engelse G4 club al e.a geprobeerd, maar het mocht niet lukken.
Ik wil vragen of jullie iemand weten die het leuk zou vinden om op een donderdag avond (clubavond) een avond zijn auto te komen "showen" op onze club (en welke laro liefhebber vindt dat nou niet leuk) . Het hoeft niet per se een officieele G4 te zijn, look a like's zijn natuurlijk ook welkom en range of defender maakt niet uit. Wij zorgen voor de koffie en gevulde koeken....;-) Indien je interesse hebt kun je ons mailen op info@dutchtravelclub.nl. Je kan ons vinden www.dutchtravelclub.nl.
Uiteraard zijn andere prikkers ook van harte welkom om langs te komen......het staat gepland op donderag avond 28 mei (zie website)

Groet Han 109/defender
Bart van Dessel

Re: G4 laro voor G4 thema clubavond gezocht !

Bericht door Bart van Dessel »

Ik ben bezig om een Disco 300 tdi volledig G4 uit te gaan voeren, dus in het Tangiers Orange, met de nodige toeters en bellen maar dat duurt nog enkele maanden voordat deze auto klaar is. Natuurlijk ben ik dan bereid om een avondje te komen.

groetjes, Bart
disco1992

Bericht door disco1992 »

leuk zo'n club helaas kom ik uit breda

hier in een dorp is er ook ineens een landrover clubje met ongeveer 10 landrovers die om de week gaan rijden ergens.
ineens volop landrovers in het dorp

ik zal eens bij de dealer vragen hier daar staat er meestal 1 .
die zullen eht wel leuk vinden en de klant met g4 op de hoogte stellen.

ik ga dit morgen gelijk eens informeren.

dan mag ik ook vast wel komen?

disco1992
laro13

Raro g4

Bericht door laro13 »

Hallo Bart,

Hoe is het met die Feuer range rover afgelopen, die zou toch ook een G4 uitvoering krijgen?

gr. Jasper
Han 109/def

Bericht door Han 109/def »

He disco,

Dat zou geweldig zijn, ben benieuwd.

Bedankt vast voor de moeite en uiteraard ben je welkom... !!!

groet Han 109/def
Bart van Dessel

Re: Raro g4

Bericht door Bart van Dessel »

Hoi Jasper,

die Feuerwehr is inderdaad overgespoten in 't G4 Oranje, op wens van de nieuwe eigenaar. Jammer van de originaliteit maar die nieuwe kleur was zeer fraai!

Gr, Bart
disco1992

Bericht door disco1992 »

beste han,

ik ben vandaag bij knook in breda geweest de dealer.

er zijn bij hun 2 g4 uitvoeringen geleverd aan klanten.

1 rijd er momenteel in gana en is voorlopig niet terug.

de andere wordt bereden door: razenberg dakdekkers in de plaats made.

misschien even opzeken en contact leggen met ze.
is voor hun ook reklame en misschien wel leuk om te doen.

dat kun je beter zelf dan even verder regelen eventueel.

even googlen en bellen maar.

succes
disco1992
Plaats reactie