Vanavond: Swiffelen met Hendrik
-
D&G
Vanavond: Swiffelen met Hendrik
Kunnen we Swiffelen ook in de Dikke Van Dale krijgen?
Wie gaat er vanavond richting Nieuwegein voor een avondje Swiffel en wielgeometrie les van Hendrik? Is wel voor LRCH leden maar er mogen introducés mee geloof ik...
Wie gaat er vanavond richting Nieuwegein voor een avondje Swiffel en wielgeometrie les van Hendrik? Is wel voor LRCH leden maar er mogen introducés mee geloof ik...
-
Marijn & Simba
Re: Vanavond: Swiffelen met Hendrik
als je het nou gewoon swivlen noemt (swivle is volgens mij de juiste benaming...)
-
Bart van Dessel
De juiste benaming is swivel, dus geen swiffel of swivle.
Lekker belangrijk!!!!! Pilsje?
gr, bart
Lekker belangrijk!!!!! Pilsje?
gr, bart
-
Bram109
In Zwitserland?
[www.landrover.prikpagina.nl]
Let er wel even op dat de gastheer niet over "op gevoel" afstellen begint.
Hendrik stelt differentieels af op gevoel ( [www.landrover.prikpagina.nl] )
Dit werkt ook niet bij de voorspanning van de fuseelagers/bussen.
Bram.
[www.landrover.prikpagina.nl]
Let er wel even op dat de gastheer niet over "op gevoel" afstellen begint.
Hendrik stelt differentieels af op gevoel ( [www.landrover.prikpagina.nl] )
Dit werkt ook niet bij de voorspanning van de fuseelagers/bussen.
Bram.
-
Dennis101
Als je even terugzoekt in het archief kom je ook nog een posting tegen waarbij hij de fusees (zo heten die dingen dus wel) van een RR heeft "afgesteld". Nou, dan weet je genoeg denk ik.
Dennis B.
Dennis B.
-
Henk Bossinade
Bram ,jij weet toch dat je lagers ,fusee bussen,en differentieels niet op gevoel kunt afstellen,nu probeer je het weer !Als ik het doe zoals jij het verteld ,dan loopt de hele boel weer in de soep !
Vr gr Henk B.
-
James
De titel van deze topic lijkt wel een Teleac-cursus.
Kïrst.
Kïrst.
-
Bart van Dessel
Met een paar ongenode gasten die alleen maar hier hun kritiek durven te leveren. Dat ze zelf maar 's naar die avond gaan en zich aan het publiek voorstellen en graag willen vertellen dat ze het beter weten.
Ik doe m'n petje af voor Hendrik! Chapeau!
Groetjes, Bart
Ik doe m'n petje af voor Hendrik! Chapeau!
Groetjes, Bart
-
Henk Bossinade
Hallo Bart,en wie moge die ''paar ongenode gasten'' dan wel zijn.Bepaal jij wie hier op het prikbord ''genood"is ??? Jij plaatst hier een paar uur geleden een comercieele advertentie, om jou spulletjes hier kwijt te geraken, onder het mom van een gezellig kampeerweekend?En wie is hier ongenood .Ik geef mijn vrije reactie op een geplaatst bericht,dat is de bedoeling van dit (schijnbaar toch niet zo vrije ) forum,jij plaatst hier advertenties,en dit is niet de 1e keer.Vr gr Henk Bossinade
-
Dennis101
En ik maar denken dat ik de enige was die dit opgevallen was, maar gelukkig zijn er ook anderen die dit al geruime tijd in de gaten hebben.
De meeste andere bedrijven houden zich wel aan de regels van het prikbord en beperken hun reclame tot de paginamarkt.
Het was voor mij overigens niet mogelijk om op tijd op de avond te komen, bovendien ben ik geen lid (meer) van die vereniging.
Dennis B
De meeste andere bedrijven houden zich wel aan de regels van het prikbord en beperken hun reclame tot de paginamarkt.
Het was voor mij overigens niet mogelijk om op tijd op de avond te komen, bovendien ben ik geen lid (meer) van die vereniging.
Dennis B
-
Bart van Dessel
Excuus Henk, had voor ongenood misschien een ander woord moeten gebruiken, soms ben ik wat te snel met antwoorden en denk ik mischien te weinig na.
Over die markt heb ik nagedacht, alles is gratis, ook standgeld, ook de camping, ook het organiseren, dus het kost mij alleen maar geld. Je mag het natuurlijk commercieël noemen, natuurlijk. Maar iedereen is welkom, ook al kom je niet naar mijn markt.
Groetjes, Bart
Over die markt heb ik nagedacht, alles is gratis, ook standgeld, ook de camping, ook het organiseren, dus het kost mij alleen maar geld. Je mag het natuurlijk commercieël noemen, natuurlijk. Maar iedereen is welkom, ook al kom je niet naar mijn markt.
Groetjes, Bart
-
D&G
Beetje rare reacties heren...
Lezende uit de antwoorden in de draadjes (van meer dan 2 jaar geleden) heb
ik zo het vermoeden dat het tussen jullie en Hendrik niet zo botert. Ik heb gisterenavond een uitermate leerzame avond gehad dankzij Hendrik. Waarbij hij haarfijn uitlegde wat hij bedoelde met het gevoel wat je nodig hebt bij het afstellen van de hele voortrein. Jullie waren er niet bij en zullen dat dan ook niet begrijpen.
Ik vind het redelijk onvolwassen om op deze manier te reageren op een goed initatief van de LRCH en de inzet van Hendrik daarin. Ik doe mee aan heel veel seminars en trainingen, maar het is niet iedereen gegeven om 40 man ruim 2 uur lang toe te spreken en geïnteresseerd te houden over een schijnbaar beperkt onderwerp. Hetgeen hem ook lukte bij de sessie over de remmen.
Kritiek op iemand hebben mag, maar doe dat dan tête a tête en niet via een openbaar medium. Een beetje jammer dat er hier frustraties geuit moeten worden op een doorgaans vriendelijk forum.
Gerard
Lezende uit de antwoorden in de draadjes (van meer dan 2 jaar geleden) heb
ik zo het vermoeden dat het tussen jullie en Hendrik niet zo botert. Ik heb gisterenavond een uitermate leerzame avond gehad dankzij Hendrik. Waarbij hij haarfijn uitlegde wat hij bedoelde met het gevoel wat je nodig hebt bij het afstellen van de hele voortrein. Jullie waren er niet bij en zullen dat dan ook niet begrijpen.
Ik vind het redelijk onvolwassen om op deze manier te reageren op een goed initatief van de LRCH en de inzet van Hendrik daarin. Ik doe mee aan heel veel seminars en trainingen, maar het is niet iedereen gegeven om 40 man ruim 2 uur lang toe te spreken en geïnteresseerd te houden over een schijnbaar beperkt onderwerp. Hetgeen hem ook lukte bij de sessie over de remmen.
Kritiek op iemand hebben mag, maar doe dat dan tête a tête en niet via een openbaar medium. Een beetje jammer dat er hier frustraties geuit moeten worden op een doorgaans vriendelijk forum.
Gerard
-
Puffino
Op de een of andere manier zijn er lieden die altijd snel hun afkeurende mening moeten spuien als het gaat om bepaalde personen. Hendrik is daar een veelvuldig "slachtoffer" van. Niet iedereen kan even fijn met hem om, kennelijk, en dat vind ik jammer. Ook Bart krijgt gelijk de fijne opmerkingen naar zijn hoofd, terwijl hij iets organiseert waar je ook blij mee kunt zijn. De sortout, Aken en wel meer, worden hier OOK altijd gewoon aangekondigd, is iets commercieler, zullen we maar zeggen, waar niet moeilijk over wordt gedaan, of ik moet iets gemist hebben. Ik vind het wel erg puristisch eerlijk gezegd, maar goed, je mag kritiek uiten, ook dat hoort bij het forum. Het is een open forum, en dat is juist de grote kracht. Hier kan alles besproken worden, en dat gebeurt dus ook.
Het begrip "gevoel" is inderdaad wat merkwaardig als het om getallen gaat, en je erg precies wilt zijn, maar is nog altijd tienduizend keer beter dan niet stellen, wat de meerderheid hier doet. En met begrip van de zaak kom je met gevoel een eind, heel ver zelfs. Althans, dat is mijn mening. Moet je echter wel ervaring hebben, en die kun je in ruime mate opdoen bij hem en zijn cursus of ook wel op andere wijzen. Ik stel swivels ook op gevoel, ik heb heel goed gevoeld hoe zwaar het ongeveer moet zijn, en heb dat heel goed "geijkt" zeg maar, met unster, bij zijn cursus. En kom maar op, sabel mij dan maar neer dat ik een amateuristische prutser ben, dat is dan maar zo. Ieder op zijn manier he. Ik ben inderdaad geen prof, nee. Maar schaam me er niet voor.
Ik ben juist erg blij dat hij de aandacht zo goed op dit belangrijke onderwerp legt, en zo veel mensen al enthousiast aan Land Rover sleutelen heeft gekregen, die anders vol onbegrip naar deze wagens hadden blijven kijken en hem hadden weggebracht naar een garage, "want het stuur klappert een beetje".
En ja, een beetje rare vogel is het wel, en dat zijn er velen hier. Is dat zo erg? Nee, juist niet. Dat maakt mensen tot persoonlijkheid. Iemand die zijn nek uitsteekt, die vangt kritiek, dat is op zich vrij normaal. En ik ben blij dat hij WEL zijn nek uitsteekt, want voor het overgrote deel doet ie dat heel goed....
Sander Lelieveld
Het begrip "gevoel" is inderdaad wat merkwaardig als het om getallen gaat, en je erg precies wilt zijn, maar is nog altijd tienduizend keer beter dan niet stellen, wat de meerderheid hier doet. En met begrip van de zaak kom je met gevoel een eind, heel ver zelfs. Althans, dat is mijn mening. Moet je echter wel ervaring hebben, en die kun je in ruime mate opdoen bij hem en zijn cursus of ook wel op andere wijzen. Ik stel swivels ook op gevoel, ik heb heel goed gevoeld hoe zwaar het ongeveer moet zijn, en heb dat heel goed "geijkt" zeg maar, met unster, bij zijn cursus. En kom maar op, sabel mij dan maar neer dat ik een amateuristische prutser ben, dat is dan maar zo. Ieder op zijn manier he. Ik ben inderdaad geen prof, nee. Maar schaam me er niet voor.
Ik ben juist erg blij dat hij de aandacht zo goed op dit belangrijke onderwerp legt, en zo veel mensen al enthousiast aan Land Rover sleutelen heeft gekregen, die anders vol onbegrip naar deze wagens hadden blijven kijken en hem hadden weggebracht naar een garage, "want het stuur klappert een beetje".
En ja, een beetje rare vogel is het wel, en dat zijn er velen hier. Is dat zo erg? Nee, juist niet. Dat maakt mensen tot persoonlijkheid. Iemand die zijn nek uitsteekt, die vangt kritiek, dat is op zich vrij normaal. En ik ben blij dat hij WEL zijn nek uitsteekt, want voor het overgrote deel doet ie dat heel goed....
Sander Lelieveld
-
Geert J
Sander, mooier had je het niet kunnen verwoorden.
Eneuhhhhh, zijn we niet allemaal een beetje gek om in een olie lekkende, lawaai makende, rook gordijnen leggende, niet aandoening veroorzakende, langzaam rijdende, vierkante en geld slurpende maar oh zo markante vierwieler te rijden genaamd LandRover???????
Eneuhhhhh, zijn we niet allemaal een beetje gek om in een olie lekkende, lawaai makende, rook gordijnen leggende, niet aandoening veroorzakende, langzaam rijdende, vierkante en geld slurpende maar oh zo markante vierwieler te rijden genaamd LandRover???????