Belangrijke update convooi Friesland wijziging startplaats
-
Davy
Belangrijke update convooi Friesland wijziging startplaats
Omdat SC-Heerenveen a.s. zondag de bekerfinale speelt en er zo'n 10.000 supporters met bussen vanaf Heerenveen afreizen naar de Kuip, en er daarnaast zondagochtend nog allemaal voorbereidingen worden getroffen om podiums etc. op te bouwen (voor de huldiging, want natuurlijk winnen we deze pot ) is parking P1 zondagochtend volgens de laatste berichten helemaal afgezet. We wijken daarom uit naar P2.
Hans & Davy
Hans & Davy
-
dimitri
Re: Belangrijke update convooi Friesland wijziging startplaats
echt zonde dat die mensen daar bij jullie alles voor niets opbouwen
groeten uit enschede
dimitri
ps dat wordt zondag met mijn 88 aansluiten bij de 150bussen richting de kuip:+(klein stukje dan)
groeten uit enschede
dimitri
ps dat wordt zondag met mijn 88 aansluiten bij de 150bussen richting de kuip:+(klein stukje dan)
-
Blueberry T
In het kader van verzoening tussen de supporters word er gewerkt aan een uithuil en opnieuw beginnen plek voor Twente supporters op P1
Groet Hans Blueberry T
Groet Hans Blueberry T
-
dimitri
en zondagavond kun je zo achter mij aan rijden lever ik jullie wel af op de p1 van de grolsch veste om uit te huilen
groeten dimitri
die eigelijk niks met voetbal heeft
-
Vlieger
Was mac'donalds nie makkelijker geweest?
-
davy
dan moet je door de stoplichten heen en das ook niet echt handig met 30 autos
-
Davy
Tja, zo zijn er mensen in mijn omgeving, je gelooft het bijna niet, die niet zoveel snappen van de lol van het rijden in een oncomfortabele vierkante langzame bak met een stuk herrie met een grote rookpluim erachter waar je regelmatig in een ongemakkelijke houding onder moet liggen om hem rijdende te houden .
Ieder zn hobby.
Davy
niet de grootste voetbalfan, maar af en toe ga ik wel eens kijken, en ook dan denk ik net als met Land Rovers er een beetje verstand van te hebben
Oh ja, Dimitri, heb je ook voorkeur voor merk tissues?
Ieder zn hobby.
Davy
niet de grootste voetbalfan, maar af en toe ga ik wel eens kijken, en ook dan denk ik net als met Land Rovers er een beetje verstand van te hebben
Oh ja, Dimitri, heb je ook voorkeur voor merk tissues?
-
dimitri
zo'n grote rol blauw werkplaats tissues is welkom hoor
greetzzz
dimitri
greetzzz
dimitri