Lampje brandt radiateur met vin
-
Léon
Lampje brandt radiateur met vin
Mijn vrouw belde net in paniek er brand een lampje op het dashboard van de Range Rover Classic.
Eentje met een soort radiateur met vin erin, ik zou echt nu niet weten waar dat mee te maken heeft.
Geen boekje erbij gekregen, hahaha.
Wie weet waar dat lampje voor is en wat er aan de hand kan zijn?
Groeten,
Léon
Eentje met een soort radiateur met vin erin, ik zou echt nu niet weten waar dat mee te maken heeft.
Geen boekje erbij gekregen, hahaha.
Wie weet waar dat lampje voor is en wat er aan de hand kan zijn?
Groeten,
Léon
-
frank
Re: Lampje brandt radiateur met vin
te weinig koelvloeistof, dit moet direct aangevuld worden, anders heb je kans op motorschade
-
Léon
oke, ga het meteen regelen.
Wijst op een beginnende lekkende koppaking of kan het van alles zijn?
Wijst op een beginnende lekkende koppaking of kan het van alles zijn?
-
peter z
denk niet gelijk het ergste
kijk eerst of er niet ergens een slang lekt, met een beetje mazzel kan je een slanklem aandraaien en is het lekken gestopt
peter z
kijk eerst of er niet ergens een slang lekt, met een beetje mazzel kan je een slanklem aandraaien en is het lekken gestopt
peter z
-
Léon
Ja laten we hopen dat het zoiets is.
Groeten en bedankt.
Léon
Groeten en bedankt.
Léon
-
rangie1971
ik had hetzelfde en wat bleek? door corrosie, ja ja, was een draadje losgegaan, daardoor denkt het lampje dat er niet genoeg koelvloeistof inzit. Mocht je lekkage hebben kijk dan eens onder je vloermat de kachelradiateur lekte in mijn geval ook nog
Frank
Frank
-
Léon
Ga ik dat vanavond meteen eens checken allebei, had gisteren al gekeken naar lekkage, lekte wel maar dat was geen koelvloeistof, en het nivo was gewoon goed.
Groeten en bedankt,
Léon
Groeten en bedankt,
Léon