Ambu's
Zoals gemeld in een vorige posting vertrekken wij tussen 10.00/10.30 uur 's morgen vanuit het Noorden, om zo rond 13.00 uur laatste stop te houden voor Essen bij tankstation Gulf Oudbroeken (A12/E35) ter hoogte van Zevenaar.
De verwachte aankomsttijd in Essen is rond de klok van 16.00 uur, zodat er voldoende tijd over blijft om het kampement op te slaan, te eten en dan... gaat het treffen beginnen.
Maar... indien je wil meerijden in de colonne, maar mocht je onverhoopt vertraging hebben onderweg en je redt het niet, of liever niet gezegd, je hebt pech, dan kun je ons bereiken op 06-27047578.
Ieder alvast een goede en veilige rit toegewenst.
Gilbert
Ambulancetreff 2007, Essen
-
Gert
Re: Ambulancetreff 2007, Essen
Heey Gilbert,
Ik rij later op de dag in een andere colonne mee.
Ik heb je nummer zoiezo even opgeslagen.
Als je nog wat ambuspullen voor me hebt, dan weet je me vast te vinden op het treffen.
Het is trouwens voor het eerst dat je mn ambu gaat zien volgens mij !
Tot morgen !!
Gert
Ik rij later op de dag in een andere colonne mee.
Ik heb je nummer zoiezo even opgeslagen.
Als je nog wat ambuspullen voor me hebt, dan weet je me vast te vinden op het treffen.
Het is trouwens voor het eerst dat je mn ambu gaat zien volgens mij !
Tot morgen !!
Gert
-
Bas Wit
He allemaal,
Heel veel plezier...ik ga helaas (weer) niet mee... maar toch, geniet ervan!
groeten Bas
Heel veel plezier...ik ga helaas (weer) niet mee... maar toch, geniet ervan!
groeten Bas
-
The Iron Nurse
Gert,
Ja, ik heb wel dat dingen voor je, maar als je nog effe kan wachten heb ik binnenkort iets meer aan ambuhandel.
Wij praten dit weekend wel even over je verlanglijstje.
Maar ik kijk wel effe wat ik meeneem.
Tsja, en die bak van jouw, ik zal deze voor het eerst aanschouwen. Kijken wat er nog te redden valt... hahahaha.
Ik zie je morgenavond en goede rit gewenst!
Groet,
Gilbert
Ja, ik heb wel dat dingen voor je, maar als je nog effe kan wachten heb ik binnenkort iets meer aan ambuhandel.
Wij praten dit weekend wel even over je verlanglijstje.
Maar ik kijk wel effe wat ik meeneem.
Tsja, en die bak van jouw, ik zal deze voor het eerst aanschouwen. Kijken wat er nog te redden valt... hahahaha.
Ik zie je morgenavond en goede rit gewenst!
Groet,
Gilbert