Bedankt dat je me hier even op gewezen heb.
// Geen berichten die niets met het onderwerp van dit prikbord te maken hebben.
//
Reageer je ook zo op mensen die hun ellende met ons delen op het prikbord. Inmiddels heb ik al wat scheidingen, overleden honden, enz de revu zien passeren. Evenals de geboorte van kinderen, aangekochte woningen, vragen over andere merken auto's enz.
Na alle berichten over de plannen die ze in Den Haag bedenken leek het me dat er wel eens ongedwongen gelachen kon worden.
Verder kan je aan het onderwerp al zien dat het Off Topic was, je had het niet hoeven lezen (en het filmpje al helemaal niet hoeven kijken).
Blijkbaar wordt dit niet op prijs gesteld.
Ik zal me leven beteren en alleen nog maar over Landrovers praten. Binnenkort wordt er bij ons een kleine geboren, zal ik daar ook maar geen melding van maken?
volgens de berichten wordt het morgen overwegend droog en zonnig. vandaag heeft het lekker geregend, dus ik heb veel zin in dat Brabantritje van morgen
Zo van tijd tot tijd reageer ik inderdaad op OT berichten om erop te wijzen dat het tegen de regels van het prikbord is. Waar het in dat bericht dan over gaat interesseert mij verder niet, wie dat toch graag met anderen wil delen doet dat maar ergens anders.
Dit prikbord gaat over Land Rover, de regels die bij dit prikbord horen staan bovenaan de pagina maar blijkbaar zijn er nog altijd mensen die zich hier niets van aantrekken.
Misschien ben ik niet helemaal aangesloten, maar een geboorte heeft volgens mij ook niets met Land Rovers te maken, ook dat hoort hier dus niet thuis.
Het bericht waar ik antwoord op gaf heeft wel OT in de onderwerpregel staan, maar heeft wel degelijk een relatie met Land Rover.
Dat blijkt ook een paar topics later:
[www.prikpagina.nl]
Daarmee is ook verklaart waarom mijn reactie pas om 18.34 uur kwam en niet eerder.
Misschien moeten we er een gezamelijk kopje van maken: Geboortes 2007
Zolang prikkers hier op dit forum lief en leed met elkaar delen blijf ik me als een prikker gedragen.
Jammer voor de mensen die het niets vinden, maar vreugde en verdried moet je delen met vrienden.
Berry is de beheerder, maar als gebruiker kun je natuurlijk altijd op de regels van het prikbord wijzen als het een zooitje begint te worden.
Ik heb al heel wat mensen gesproken die het prikbord hebben verlaten vanwege het hoge onzin gehalte, heel jammer want dit meestal juist de mensen die een zinnige bijdrage hadden kunnen leveren.
Het klopt geheel dat je als gebruiker andere op de regels kan wijzen, zo kan je als automobilist ook fietsters wijzen op het feit dat ze met z'n drieen naast elkaar fietsen of geen licht aan hebben, ouderen kan je er op wijzen dat ze (bij sneeuw) op de stoep moeten lopen en niet op straat, enz.
Zelf laat ik dergelijke zaken liever over aan de mensen die hiervoor zijn aangesteld. Mochten er mensen zijn die regelmatig OT berichten plaatsen, dan kan je dat gewoon doorgeven aan Berry. Berry zal hierop maatregelen nemen.
Het is natuurlijk altijd jammer dat er mensen zijn die het prikbord verlaten. Als dezelfde mensen vonden dat er teveel "ge-ouwehoerd" wordt op dit prikbord, dan hadden ze dat moeten laten weten aan de Beheerder.
Deze had hierop wellicht actie kunnen nemen. Mocht het beheren dusdanig veel tijd in beslag nemen, dan kunnen er natuurlijk altijd moderators aangesteld worden.
Ik ben lid van verschillende forums (of is het fora ???), maar juist de persoonlijkheid die je hier aantreft (zeg maar het delen van lief en leed) is juist dat wat me zo aanspreekt. Hierin sta ik zeker niet alleen. Als ik kijk naar de activiteiten op dit forum met bijvoorbeeld het technisch forum van de Land Rover Club Holland (voorbeeld, geen aandelen) dat zegt dat genoeg in mijn ogen.
regels, regels, regels, wat is er toch met iedereen om maar iedereen op regels te wijzen. Ik word daar op z'n zachst gezegd een beetje simpel van. Houdt die wijzende vinger lekker in je broekzak en laat iedereen in z'n eigen waarde genieten van alles dat ons bind. En daar mag van mij humor zeker bij.
Maar zoals er wel vaker op OT berichten is gereageerd, dwz op mekkeraars op OT berichten, dan lees je 't toch gewoon niet. De schrijver maakt 't al simpel voor je door er OT. Zijn twee simpele letters
Om dit bericht niet helemaal OT te laten zijn: Ik heb vanmiddag een heeeeerlijke Land Rover rit in Brabant gehad. En heel veel OT geouwehoerd omdat dat er wat mij betreft ook bij hoort.
Veel OT-leesplezier iedereen.
gr.
Toro (waar ook OT in zit, maar gelukkig in de andere volgorde )
www.gretl.nl
Het is toch zo gemakkelijk, wie op dit prikbord wil posten heeft rekening te houden met de regels.
Wie geen zin heeft om zich daaraan te houden, post die onzin maar ergens anders waar dit wel mag.
Laten we de zaken dus niet omdraaien.
Of er nou wel of geen OT in de onderwerpregel staat maakt niet uit, het bericht vervuilt evengoed het prikbord.
Vragen waar nog geen (zinnig) antwoord op gegeven is verdwijnen naar de tweede pagina en geen mens die het meer ziet.
Heel vervelend als je als vraagsteller hierdoor niet verder kan met de klus.
Dat is natuurlijk ook de gedachte achter de regels van dit prikbord, maar helaas begrijpt niet iedereen dat.
Schijnbaar wordt het niet op prijs gesteld als je aan anderen denkt die geen oplossing hebben gekregen voor hun probleem door deze vervuiling, dat weerhoudt mij echter niet om hier regelmatig opmerkingen over te maken.