Ik ben net weer heelhuids met de eend thuisgekomen van het werk (Amersfoort-Zeist) waarbij ik nog half in de regen en half in de reflecterende zon eerst achter een herhaald onverwacht remmend oudje zat in een klein boodschappenwagentje, bijna van rechts werd geschept door een rode jap die me te laat zag, daarna van achteren bijna werd geramd door een zilveren citroen, vervolgens bij een stoplicht werd gesneden door een vrachtwagen die "te laat" doorhad dat hij toch naar links moest en dus vanaf de baan voor rechtdoor z'n trekker oplegger naar links en voor mij gooide (ik stond netjes voor links voorgesorteerd), waarna ik een paar honderd meter verder ook nog gesneden werd door een zwarte golf en een wit busje die mij inhaalden en perse samen in de ruimte tussen mij en m'n voorganger wilden, wat uiteindelijk lukte omdat ik geen brokken wilde.
Pffffff, one of those days....Gekkenhuis op de weg dus.
Het mooie was echter dat onder een spectaculair ruige wegtrekkende wolkenlucht de zon er uit knalde en ik onderweg in de hectiek toch nog waarnam: een metallic blauwe RR Classic op mudbanden en verhoogd, een groene 110 hardtop, nog zo eentje met kenteken 25-BG-.. zonder prikkersticker waar ik even achter stond, een zandkleurige Series II softtop (lekker in de regen) uit Zeist en bij de MC Drive Den Dolder een donker grijze Series II station met roofrack en kids er in, al weer de tweede keeer op die plek.
One of those days!