Ambulancetreff 2007, Essen

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
FOLRA

Ambulancetreff 2007, Essen

Bericht door FOLRA »

REMINDER

Voor de (ex) amburijders onder ons...

Het Int. Treffen voor Ambulance Land Rovers is dit jaar weer in het duitse Essen.

Van 19 t/m 21 oktober.

Aanmeldingen kunnen via [www.folra.com]

Let op! Alleen voormalige/originele ambu's worden op het veld toegelaten.

Maar ben je in de buurt en je wilt de verscheidenheid aan voormalige ambulance's zien, ben je uiteraard van harte welkom.

Groet,

FOLRA
Friends of Land Rover Ambulances
Gert

Re: Ambulancetreff 2007, Essen

Bericht door Gert »

Ik heb een tijdje getwijfeld, maar ik ga er toch heen.
Deze week zal ik me inschrijven.
Ik heb eventueel nog een plek over voor een bijrijder. Bij dit bijrijdersarrangement zit natuurlijk ook een bed inbegrepen, voor wie dat wil.
Volgens mij heeft Evert-jan veel te vertellen, want als ik me niet vergis heeft zijn klipper 'de gouwzee' de passagiers van de gezonken klipper 'almere' gered op het Ijseelmeer.

Ga jij nog Bob ? Ik ben benieuwd naar je ambu.

Groeten,

Gert
Bob & Moose

Bericht door Bob & Moose »

Lijkt me erg gaaf eens wat andere ambu's te bekijken, ben ik ook wel benieuwd naar. 't Is alleen wel een endje rijden, en ik weet niet of ik kan. Ik denk er nog even over na en laat het nog weten!

Op dat FOLRA forum zie ik trouwens weinig, maar dat zal zijn omdat je eerst in moet kunnen loggen?

Ik heb die klipper die gezonken was trouwens nog gezien, we waren toevallig toen aan het nachtvaren via school. We hoorden 't eerst op de radio en toen pas op de marifoon, had de positie maar even in de kaart gezet. Raar gezicht, alleen maar masten boven water....

Groet,
Bob
limbolaro

Bericht door limbolaro »

ik wil er wel naar toe maar ik vindt nergen een adres en zijn er ook onderdelen te koop op deze dagen!!

kom in het forum niet in.

groeten fred
Frans Bonnes

Bericht door Frans Bonnes »

Misschien vindt je hier wat je zoekt.

[www.ambulancetreff.de]

fb
Finn

Bericht door Finn »

ik ben ook weer van de partij
Phillip

Bericht door Phillip »

Wij zijn 2 of 3 jaar niet geweest maar het heeft nu in ieder geval de aandacht. Als het lukt gaan we komen, uiteraard met onze ambu.

Groet Phillip
Evert Jan

Bericht door Evert Jan »

Wij komen zeker. Ik heb tenslotte hard genoeg gezeurd om het zo laat in oktober georganiseerd te krijgen. Moet ons alleen nog wel even inschrijven. Zal proberen om nog een ambu mee te krijgen.

De spannende verhalen komen dan wel.

Evert Jan
Plaats reactie