Zag een oud bericht van Martin88Lw en het antwoord van marcLW.
Martin, je woont in de buurt van Rotterdam zie ik, kun je mij je adres mailen, ik zou graag een keer komen kijken.
Heb ook mijn verenpakket eronderuit, Het zwik gestraald en nieuwe in de lak. Geen nummers gevonden en nu moet alles er weer onder.
Zou ook graag je veerbussen project even zien.
Groeten David
Dvanwijngaarden@planet.nl
verenpakket
-
Martin88LW
Re: verenpakket
Hoi David,
Je hebt mail en ik kan je geruststellen, aan de buitenkant/vorm van de veren kun je ook zien welke waar hoort.
In de repairmanual wordt er nl. over gesproken dat de veren aan de bestuurderszijde (zowel voor als achter!) een grotere "camber" hebben. Als je de veren zijdelings op elkaar legt zie je vanzelf wat ze bedoelen. De (in NL) linkse veerpakketten staan nl. duidelijk ronder dan de rechtse waardoor ze een grotere veerconstante hebben, en dus meer gewicht kunnen dragen.
Veren in de UK zitten dan vanzelf precies andersom onder de auto.
Groeten en wellicht tot ziens,
Martin
Je hebt mail en ik kan je geruststellen, aan de buitenkant/vorm van de veren kun je ook zien welke waar hoort.
In de repairmanual wordt er nl. over gesproken dat de veren aan de bestuurderszijde (zowel voor als achter!) een grotere "camber" hebben. Als je de veren zijdelings op elkaar legt zie je vanzelf wat ze bedoelen. De (in NL) linkse veerpakketten staan nl. duidelijk ronder dan de rechtse waardoor ze een grotere veerconstante hebben, en dus meer gewicht kunnen dragen.
Veren in de UK zitten dan vanzelf precies andersom onder de auto.
Groeten en wellicht tot ziens,
Martin