Het DLRR (Dutch Land Rover Register) heeft afgelopen weekend ook een kampeer weekend gehad, ( hoe kunnen ze het zo plannen).
Was ook zeer geslaagd, vooral wat betreft het weer, maar één keer regen gehad, vrijdagavond, voor de rest super mooi weer. Heeft de organisatie toch maar weer mooi geregeld.
Op de volgende site staan wat foto's van afgelopen weekend
[rus.fotopic.net] , met dank aan Harry Woker, gewaardeerd lid van het Register.
Voor meer info over het DLRR zie de volgende site www.dlrr.nl is nog wel onder construction, maar alle info is ondertussen wel te vinden.
En even voor de goede orde het DLRR kent al jaren geen ledenstop meer.
fb
Weekend DLRR
-
Dennis101
Re: Weekend DLRR
Het was inderdaad een zeer geslaagd weekend, zoals gebruikelijk ook weer erg gezellig.
Een ding was een beetje jammer: we stonden langs een prachtig stuk viswater en ik had vergeten om onze hengels mee te nemen.
Dat overkomt ons de volgende keer niet meer, want ze staan nu al klaar.
Dennis B.
Een ding was een beetje jammer: we stonden langs een prachtig stuk viswater en ik had vergeten om onze hengels mee te nemen.
Dat overkomt ons de volgende keer niet meer, want ze staan nu al klaar.
Dennis B.
-
Johan en Gertia
Dennis,
Met klaarzetten ben je er nog niet, is mijn eigen ervaring. Lèg die hengels dus meteen in de 101, dan ben je overal vanaf.
Verder was het inderdaad gezellig, zoals vanouds.
Gertia
Met klaarzetten ben je er nog niet, is mijn eigen ervaring. Lèg die hengels dus meteen in de 101, dan ben je overal vanaf.
Verder was het inderdaad gezellig, zoals vanouds.
Gertia
-
Dennis101
Gertia,
Ze liggen nu zo vreselijk in de weg dat ze vanzelf in de 101 belanden.
Eerst maar eens wachten tot het weer droog is.
Dennis B.
Ze liggen nu zo vreselijk in de weg dat ze vanzelf in de 101 belanden.
Eerst maar eens wachten tot het weer droog is.
Dennis B.