poppetjes gezien

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Everhard Mulder

poppetjes gezien

Bericht door Everhard Mulder »

Reed ik vanmiddag van Amsterdam naar Utrecht en zag ik opeens links van de snelweg een aantal Landrovers staan: kennelijk om lekker te modderen op het stuk land dat braak ligt voor de wegverbreding....... reed ik later (om half 5 vanmiddag) door Amerongen, was er een echtpaar aan het trouwen in een perfecte Defender 110! Leuk hoor, al die Landrovers! Ik zat op de motor en kon niet groeten, bij deze dan!
E. Mulder
Harry W. & de 'RUS'

DLLR in het terrein

Bericht door Harry W. & de 'RUS' »

Afgelopen weekend was het Dutch Land Rover Register met 43 equipes nabij Breukelen een weekend aan het kamperen.
Zaterdag de 15e hadden we een 55 km. lange rit door het mooie landschap, een klein onderdeel daarvan betrof een eenmalig verkregen toestemming om langs de A2 te rijden. Was leuk: initieel eerst over zand, maar omdat het recent opgespoten was waren er toch nog wel een aantal uitdagende plassen. Versnelling '1-hoog en 4wd' bleek niet altijd de beste, uiteindelijk was 2- of '3-laag' de beste keus.
Vriendelijke groeten,
Harry + de 'RUS'

(1983 Series 3 hardtop, nu stawag)
Harry W. & de 'RUS'

foto's terreinrijden nabij snelweg

Bericht door Harry W. & de 'RUS' »

De foto's zojuist geplaatst op: [rus.fotopic.net]

Mvg
Harry & de 'RUS'
henk

Re: poppetjes gezien

Bericht door henk »

Super gaaf om als "eerste auto's " over de nieuwe A2 te mogen rijden! 2 kilometer onverhard met lekker veel plassen en zacht zand.

Groeten henk
Plaats reactie