niet door schade en schande wijs geworden, wel net op tijd. Gisteren m'n banden verwisseld met, zoals 'normaal', de Hi-Jack op de stoep. Eigenlijk altijd de jack in de rocksliders gepriempt, maar gisteren niet te veel ruimte en druk op de weg, dus ik dacht ik probeer de jack-eyes in voor en achterbumper. Dat ging dus maar net goed.... Een paar kleer gleed de krik gewoon onder de auto weg. Gelukkig nog geen wielen gedemonteerd, maar toch.... wil d'r niet aan denken wat was gebeurd als ik de buis van de hi-jack tussen m'n kiezen had gehad... Enfin, nu maar op zoek naar een garage krik en as steunen.
De grote vraag, waar kan ik een goede betrouwbare garagekrik kopen? M'n gevoel zegt dat een 3-tons krik voldoende moet zijn en die koop ik liever niet bij de praxis... Sort out heb ik helaas gemist, maar als iemand nog iets over heeft in z'n eigen garage...
Gretl is door div accessoires ver over de 2000kg, licht verhoogd, weet niet of een potkrik voldoende is?
Wie heeft raad....enne, mocht iemand nog 't gevaar van Hi-Jacks op de stoep in willen wrijven...........go ahead....
Dank alvast,
groet
Toro
www.gretl.nl