nu de derde keer voor mij de dlrs is het weekend werd het weer benauwd voor mij.
1 ste keer de camel trophy discovery kapot
2 de keer range rover kapot
3 de keer range rover al 2 weken kapot maar vandaag zit het mee hij doet het.
ik had problemen met waterpomp. nadat hij er nu voor de derde keer af is geweest.
blijft nu alles weer droog. heb hem eerst stationair warm laten worden en rustig gas bijgegeven toen. toen ben ik stukje gaan rijden en nu is hij nog droog.
de afgelopen 2 keer de afgelopen 1,5 week leek het net of er een kraan van onder open stond en nu is hij dicht.
hopen dat hij onderweg naar dlrs dicht blijft.
heb er extra vloeibare pakking tussen gedaan en papieren pakking.
dus 3 keer is scheepsrecht telde deze keer 2 maal zelfs
3de keer sortout en 3de keer waterpomp eraf gehad.
wat heb ik veel geluk dit jaar.
niet met de toyota heen zover er het nu uit ziet maar emt range rover en sankey trailer vol met mooi koop waar!!!!
mijn geluk kan even niet op
disco 1992
3 keer is scheepsrecht ( dubbel geluk dit maal )
-
G men ('83-110)
Re: 3 keer is scheepsrecht ( dubbel geluk dit maal )
Goed nieuws, en zoals ze zeggen 3x is scheepsrecht. Deze keer gaat het lukken.
Ik hoop dat mijne ook dicht blijft; zit al een paar weken te knoeien met de ventilatieklepjes. ondanks nieuwe rubbers blijven ze lekken. En het loopt precies op je gaspedaal(voet)
Mochten er in die Sankey toevallig een paar bevestigingsplaatsje voor het instrumentenpaneel van een 110 zitten, dan houd ik me aanbevolen. Tijdens de poging van vanmiddag zjn ook de laatse gaatjes verpoederd. niet zo gek na 24 jaar)
Zit met wat frobelwerk wel weer (min of meer) vast; maar niet geweldig.
Weet iemand of die dingen nog leverbaar zijn, of moet ik met de decoupeerzaag aan de gang.
Het betreft de plaatjes aan de linker en rechterzijde van het instrumentenpaneel; waar dit aan vastgeschroefd wordt..
Gerrit
Ik hoop dat mijne ook dicht blijft; zit al een paar weken te knoeien met de ventilatieklepjes. ondanks nieuwe rubbers blijven ze lekken. En het loopt precies op je gaspedaal(voet)
Mochten er in die Sankey toevallig een paar bevestigingsplaatsje voor het instrumentenpaneel van een 110 zitten, dan houd ik me aanbevolen. Tijdens de poging van vanmiddag zjn ook de laatse gaatjes verpoederd. niet zo gek na 24 jaar)
Zit met wat frobelwerk wel weer (min of meer) vast; maar niet geweldig.
Weet iemand of die dingen nog leverbaar zijn, of moet ik met de decoupeerzaag aan de gang.
Het betreft de plaatjes aan de linker en rechterzijde van het instrumentenpaneel; waar dit aan vastgeschroefd wordt..
Gerrit