heb jullie dat ook
-
henkie laro
heb jullie dat ook
moi prikkers.om dat mijn vakantie tijd in het huis is gaan zitten heb ik nu weer tijd voor mijn 109 gelukig en daar heb ik ook goed gebruik van gemaakt .want ik heb het water spul geplaats en geverft en nog kleine spul schoon gemaakt zo dat ik weer verder kan .en toch heb ik het gevoel ik maak hem temooi .hebben jullie dat ook .dat je zo bezig bent dat je denk hier ben ik wel tros op .en nou hoop ik ook dat het andere mee zit .want er moet nog wel wat gesleuteld worden .grten henkie laro
-
jan-otto 107&109&88&disco
Re: heb jullie dat ook
even een bril laten aanmeten ,henkie .
-
A3
Maar dan wel zeker een zonnebril om niet verblind te worden als de 109 zo mooi gaat worden.
-
Marchel
Hoi Henk,
Gewoon door blijven poetsen. Zolang je nog geen lasbril nodig hebt om de "stralende" auto te bekijken blijft het een genot.
Te mooi maak je het eigenlijk nooit. Het kan alleen soms mooier zijn dan dat de auto origineel uit de fabriek kwam maar daar doe je het toch ook voor.
Veel succes.
Groeten,
Marchel
blauwe landrover lightweight
Gewoon door blijven poetsen. Zolang je nog geen lasbril nodig hebt om de "stralende" auto te bekijken blijft het een genot.
Te mooi maak je het eigenlijk nooit. Het kan alleen soms mooier zijn dan dat de auto origineel uit de fabriek kwam maar daar doe je het toch ook voor.
Veel succes.
Groeten,
Marchel
blauwe landrover lightweight