Wie weet waar ik het asnummer van Salisbury onder een 110 kan vinden? Dat het ergens op de as staat,snap ik maar waar?
Dit ivm bestellen van onderdelen.
Hallo allemaal.
Bij mijn vooras [ defender 130] zit het nummeraan de linker voorkant onder de lasnaad links van de asontluchting [ dus als je via de voorbumper kijkt: naast de dif.bol ter hoogte van de asontluchting, en dan naar rechts onder de lasnaad van de as.
De cijfers bestaan uit ingeslagen puntjes [ misschien moet je de lak eerst weg halen om te kunnen lezen.
Ik heb het kaal gemaakt, er vervolgens een stuk brde doorzichtige plakband op gedaan, en de puntjes in het plkband doorgeprikt, kun je het "makkelijker" lezen.
Bij een salisburry as ben ik er nog niet helemaal uit, er staat ook een nummer boven in de aanslagsteun op de as, van achteruit gezien de linker aanslag.
Hier staat ook een nummer in, maar aangezien dit bij mij erg veroest is, kan ik niet controleren of dit het asnummer is.
Maar misschien is dit niet goed, en staat hij ergens anders [ houd mij aanbevolen zodat ik mijn nummer ook kan controleren.
Groetjes Branko.