Wie heeft er ervaring met het galvaniseren van een bulkhead. Ben de roest helemaal zat. Trekt het krom of gaat het gewoon goed.
Edgar Stage I V8 in een heleboel stukken. Disco I
Galvaniseren bulkhead
-
Marco (Outback Africa)
Re: Galvaniseren bulkhead
Gaat op zich goed van wat ik gezien heb. Alternatief is "schopperen" en dan zit er alleen zink aan de buitenkant. Binnenkant volledig tectyleren van af nieuw help ook bijzonder goed.... Groeten, Marco.
-
Jurriaan
Onderaan bij de bevestiging op het chassis even met elkaar verbinden, zodat die maat gelijk blijft en het schijnt goed te gaan. Vervormt vaak wel iets, maar niet dusdanig drastisch dat het niet meer past.
Laatst bij iemand eentje gezien klaar voor montage, en dat smoelde toch wel erg mooi blingbling Hoorde trouwens laatst dat ze ook ergens kant&klaar gegalvaniseerd verkocht zouden worden?
Schutborden zijn trouwens goedkoop bij de dealer, als je en 300Tdi/Td5 exemplaar wil hebben. Knook kwam met een prijs van onder de 300ex, wat me werkelijk verbaasde.
Jurriaan, metnogeenS1eneen110schutbordtegalvaniseren.
Laatst bij iemand eentje gezien klaar voor montage, en dat smoelde toch wel erg mooi blingbling Hoorde trouwens laatst dat ze ook ergens kant&klaar gegalvaniseerd verkocht zouden worden?
Schutborden zijn trouwens goedkoop bij de dealer, als je en 300Tdi/Td5 exemplaar wil hebben. Knook kwam met een prijs van onder de 300ex, wat me werkelijk verbaasde.
Jurriaan, metnogeenS1eneen110schutbordtegalvaniseren.
-
branko
Waar heb jij het laten doen?
Wat voor voorbewerking [ ivm met lak en misschien roest] had het schutbord gehad?
Heb je hem nog verstevigd, en waar?
Prijs?
Groetjes Branko [ die dit ook wil laten doen, en daarom zoveel informatie probeert te krijgen].
Wat voor voorbewerking [ ivm met lak en misschien roest] had het schutbord gehad?
Heb je hem nog verstevigd, en waar?
Prijs?
Groetjes Branko [ die dit ook wil laten doen, en daarom zoveel informatie probeert te krijgen].