Wie kan mij vergtellen hoe de voorruit range geplaatst moet worden ?? eerst de rubber om de raam, of eerst de rubber in het frame en daarna de raam??
Groeten Jack
voorruit range
-
Serious IIa
Re: voorruit range
Eerst het rubber om het raam dan met een touwtje erin trekken. Het is een heel erg K-klusje....... maar bij de autototaalglas bij om de hoek doen ze het voor een kratje bier
-
Andrew V8 RRC
ik heb altijd eerst de rubber in hetframe gezet en daarna de ruit erin gewipt.
veel sous (lees glijmiddel ,zeepsop) gebruiken , met een touw is het handigst maar dan moet het touw wel sterk zij en dik genoeg.
maar zoals sirious zegt bij car glass is het een stuk makelijker zij weten exact hoe hard ze kunen druken (ik heb er al een paar gemold met teveel druk)
Groetjes Andrew
veel sous (lees glijmiddel ,zeepsop) gebruiken , met een touw is het handigst maar dan moet het touw wel sterk zij en dik genoeg.
maar zoals sirious zegt bij car glass is het een stuk makelijker zij weten exact hoe hard ze kunen druken (ik heb er al een paar gemold met teveel druk)
Groetjes Andrew
-
disco 1992
ik en een vriend van me die voor zo'n autoruitenbedrijfje werkt hebben laast bij de rrc van mijn maatje de voorruit vervangen. wat een klote klusje zeg.
hij is toch ervaren maar helaas 3 avonden bezig geweest.
eerste avond bleek verkeerde rubber te zijn.
tweede avond zat de ruit er bijna en en brak hij omdat er iets niet klopte aan de ruit.
derde avond met veel zweet is eht gelukt met een niewe ruit.
die vriend wil geen rrc meer doen heeft hij al verteld.
disco 1992
hij is toch ervaren maar helaas 3 avonden bezig geweest.
eerste avond bleek verkeerde rubber te zijn.
tweede avond zat de ruit er bijna en en brak hij omdat er iets niet klopte aan de ruit.
derde avond met veel zweet is eht gelukt met een niewe ruit.
die vriend wil geen rrc meer doen heeft hij al verteld.
disco 1992
-
Jurriaan
Dak bovenaan losmaken en iets omhoog, dan gaat het prima.
Een keer uit laten besteden na 1 gesneuvelde voorruit, en gelukkig had de ruitenhandel er toen ook twee laten barsten...waarna de baas zelf met veel moeite de derde er schadevrij inkreeg. Die maakte dus geen winst
Jurriaan.
Een keer uit laten besteden na 1 gesneuvelde voorruit, en gelukkig had de ruitenhandel er toen ook twee laten barsten...waarna de baas zelf met veel moeite de derde er schadevrij inkreeg. Die maakte dus geen winst
Jurriaan.