ja of nee
-
Frans Bonnes
Re: ja of nee
Ken hem niet maar volgens mij is hij een hele poos geleden ook al eens voorbij gekomen.
Verder lijkt hij mij recent en slecht overgespoten.
Moest zeker zeer snel gedaan worden?
fb
Verder lijkt hij mij recent en slecht overgespoten.
Moest zeker zeer snel gedaan worden?
fb
-
martin series III-88
héél snel zo te zien... afplakken wat is dat?
Moet je van ver komen om te kijken Henk?
Moet je van ver komen om te kijken Henk?
-
Dennis101
Henk, deze auto is niet gerestaureerd zoals de tekst zou doen vermoeden.
Op de foto's zie je al dat er diverse zaken ontbreken of niet goed voor elkaar zijn, zoals:
Zeer slecht spuitwerk.
Geen deurrubbers
Slang van de inlaat ligt gewoon los.
Contactslot hangt er los bij.
Bedrading steekt los uit het dashbord.
Natuurlijk is alles op te lossen, maar het zegt wel wat over de manier waarop gewerkt is.
Typisch een "restauratie" met de (slecht gehanteerde) kwast.
Mijn indruk is: Laten staan en een knappe wagen zoeken.
Dennis B.
Op de foto's zie je al dat er diverse zaken ontbreken of niet goed voor elkaar zijn, zoals:
Zeer slecht spuitwerk.
Geen deurrubbers
Slang van de inlaat ligt gewoon los.
Contactslot hangt er los bij.
Bedrading steekt los uit het dashbord.
Natuurlijk is alles op te lossen, maar het zegt wel wat over de manier waarop gewerkt is.
Typisch een "restauratie" met de (slecht gehanteerde) kwast.
Mijn indruk is: Laten staan en een knappe wagen zoeken.
Dennis B.
-
peter z
zou die ook rijden?
lijkt mij dat de luchtslang er af is om hem met startpilot aan de praat te krijgen
lijkt mij dat de luchtslang er af is om hem met startpilot aan de praat te krijgen
-
laroghia
Zeker als ik die zooi onder de kap zie, het deels gespoten schutbord inclusief de gespoten kabels............... jakkes, staan laten
grt Henk
grt Henk
-
henk
@martin
Ik moet er inderdaad een eind voor rijden, gezien die er al een tijd staat ga ik er niet apart voor rijden.
-
De reacties gezien zal ik me ook niet erg inspannen.
Henk
Ik moet er inderdaad een eind voor rijden, gezien die er al een tijd staat ga ik er niet apart voor rijden.
-
De reacties gezien zal ik me ook niet erg inspannen.
Henk
-
martin series III-88
Ik woon er ongeveer 20 min vandaan... mocht je interesse hebben wil ik wel even een sneakprevieuw doen voor je.
Maar volgens mij zeggen de foto's al genoeg
Maar volgens mij zeggen de foto's al genoeg
-
frank
Heren,
Ik ken deze auto of firma niet, maar het commentaar vind ik wat kort door de bocht. Okay een restauratie kun je het waarschijnlijk niet noemen. De auto is wellicht weer rijdend gemaakt en wat overhaast gespoten. Maar schilderen wijzelf ook niet de auto met een roller? soms raak ik dan ook wel eens een draad. In mijn forward control zitten ook niet overal rubbers, een klusje wa nog steeds een keer moet.
Dus als deze auto een goed hard en eerlijk chassis en schutbord heeft, goed compressie en een kraakvrije bak, is 4500 euro (de vraagprijs lijkt inderddaad wat hoog) misschien geen gekke prijs.
In het kort, laat een slechte spuitjob (wat zij dan restauratie noemen) niet je hobby van de toekost afschrikken. Bekijk en beoordeel de auto op de zaken die er echt toe doen.
Frank
henk schreef:
>
> kent iemand deze auto die bij first floor staat?
>
> [www.firstfloor.nl]
>
> Henk
Ik ken deze auto of firma niet, maar het commentaar vind ik wat kort door de bocht. Okay een restauratie kun je het waarschijnlijk niet noemen. De auto is wellicht weer rijdend gemaakt en wat overhaast gespoten. Maar schilderen wijzelf ook niet de auto met een roller? soms raak ik dan ook wel eens een draad. In mijn forward control zitten ook niet overal rubbers, een klusje wa nog steeds een keer moet.
Dus als deze auto een goed hard en eerlijk chassis en schutbord heeft, goed compressie en een kraakvrije bak, is 4500 euro (de vraagprijs lijkt inderddaad wat hoog) misschien geen gekke prijs.
In het kort, laat een slechte spuitjob (wat zij dan restauratie noemen) niet je hobby van de toekost afschrikken. Bekijk en beoordeel de auto op de zaken die er echt toe doen.
Frank
henk schreef:
>
> kent iemand deze auto die bij first floor staat?
>
> [www.firstfloor.nl]
>
> Henk