Deep Dish vs Eight spoke
-
Larosaurus
Deep Dish vs Eight spoke
Ik heb momenteel Deep dish velgen onder defender, maar kan wellicht setje banden op eight spokes kopen. Moet ik dan nog aanpassingen aan de assen doen? Achter heb ik onlangs verstevigde ubs geplaatst met metalen draaidop erop voor is niets gewijzigd.
-
wilberth
Re: Deep Dish vs Eight spoke
Ik zou denken dat dat zondermeer moet passen heb tenminste nog nooit gehoord dat dat niet zou gaan.
Voor zover ik weet zijn er maar 2 dingen die niet gaan, dat is dikke 8-spokes op oude series (SII en eerder) aangezien die kortere wielbouten hebben, en dan was er nog een bepaald type lichtmetalen velg dat niet combineert met Series trommelremmen. 8-spoke op jongere auto's past volgens mij altijd.
Deep dish? zijn dat die licht-metalen, of zijn dat de standaard schijfvelgen, maar dan in 6,5-16? Die laatste (de stalen) zou ik nog wel een setje kunnen gebruiken.
Groet, Wilberth
Voor zover ik weet zijn er maar 2 dingen die niet gaan, dat is dikke 8-spokes op oude series (SII en eerder) aangezien die kortere wielbouten hebben, en dan was er nog een bepaald type lichtmetalen velg dat niet combineert met Series trommelremmen. 8-spoke op jongere auto's past volgens mij altijd.
Deep dish? zijn dat die licht-metalen, of zijn dat de standaard schijfvelgen, maar dan in 6,5-16? Die laatste (de stalen) zou ik nog wel een setje kunnen gebruiken.
Groet, Wilberth
-
Emiel
Die ik dan wel weer kan gebruiken 
En Wilberth, ik heb mijn stalen velgen ook nog steeds
En Wilberth, ik heb mijn stalen velgen ook nog steeds
-
wilberth
Hé Emiel,
en nog steeds geladen met ZXL? Of staan ze nu ergens werkloos te zijn? Nou ja, stuur maar ff een mailtje als je er nog vanaf wilt. Of moet je dan eerst een set deep-dish zien te scoren? Heb ze nog ff gegoogled en vind het wel de mooiere defender velgen. Maar toch maar niet voor een oldtimer.
Groet, Wilberth
en nog steeds geladen met ZXL? Of staan ze nu ergens werkloos te zijn? Nou ja, stuur maar ff een mailtje als je er nog vanaf wilt. Of moet je dan eerst een set deep-dish zien te scoren? Heb ze nog ff gegoogled en vind het wel de mooiere defender velgen. Maar toch maar niet voor een oldtimer.
Groet, Wilberth
-
Emiel
Hoi Wilberth,
ik heb twee velgen zonder banden staan en twee met nieuwe bfg's deze =20
laatste zijn nu mijn reserve wielen waar ik dus twee alu's voor in de =20=
plaats wil hebben, maakt niet uit wat voor soort als ze maar niet =20
veel wegen. Dus twee velgen kunnen zo weg en twee als ik er wat =20
anders voor terug heb.
Groeten
Emiel