Landroverloos tijdperk

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
peter

Landroverloos tijdperk

Bericht door peter »

O wee, jammer, jammer, jammer, wat een ellende, wat een pech. Wat een narigheid. Vandaag is ons Landroverloze tijdperk aangebroken. Vanochtend is onze laatste Landrover verkocht. Na die fijne 88 softop en die geweldige stoere gele is nu ook die ouwe trouwe groene overgegaan naar een nieuwe eigenaar. Ik hoop trouwens dat hij net zoveel plezier ermee beleeft als wij hebben gehad.

Er staan nu alleen nog van die verfoeide Japanse namaak 4x4’s voor de deur. Triest. Natuurlijk die dingen rijden ook, en er is een heel klein aardigheidje, met zo’n Japans ding is terreinrijden weer een echte uitdaging geworden. Want waar de Laro met gemak doorheen reed, moet je nu allerlei toeren en stunten uithalen om er ook doorheen te komen, dus dat is wel weer aardig. Maar toch. Ik mis dat karakter van de landrover. Soms, heel soms een beetje nukkig, maar altijd had elke Laro zijn eigen karakter. Dat mist zo’n Japans ding toch echt. Draai de knop om en het kreng start.

Maar er gloeit toch nog een sprankje hoop, nu we geen ritten meer organiseren en altijd iedereen uit de blub moeten helpen, kunnen we weer op zoek gaan naar zo’n echte ouderwetse oerdegelijke terreinwagen, een Landrover serie, in goede staat enz. Nu alleen nog de staatsloterij winnen. Peter
voske

Re: Landroverloos tijdperk

Bericht door voske »

je mag af en toe wel even naar de mijne komen kijken,maar de staatsloterij na mij!
Bert Dijkema

Bericht door Bert Dijkema »

Kan ik maar een paar dingen op zeggen!

Als je hebt ongeveer hebt gekregen voor de Land Rovers wat je er voor vroeg, en je verkoopt ook nog die door jou verfoeide Jappen, dan moet moet je toch wel een aardige Series terug kunnen kopen.

Bert

www.4x4funtime.nl
Anton

Bericht door Anton »

Heel fijn te horen Peter! En ik hoop dat de nieuwe eigenaar net zo veel plezier beleeft als jullie met de landrover.

Anton
Plaats reactie