Momenteel heb ik 88 III uit 78, (met schuifruit/grote achterdeur en bankjes(die er nog in moeten,want hij staat op grijs)),die ik van plan om helemaal opnieuw te gaan spuiten in de kleur sand. Maar hoe zit het met de indeling van de kleuren? het wordt dus een station wagon, dus:
1) de buitenkant van de zijpanelen hardtop in sand of limestone?
2) binnenkant van de zijpanelen hardtop, sand of limestone?
3) En buitenkant dak limestone, maar ook de binnenkant? of moet de binnenkant dak ook in sand?
4) achterdeur binnenkant ook in sand neem ik aan?
indeling kleur series
-
Hermen Vlothuizen
Re: indeling kleur series
1 limestone
2 limestone
3 limestone, binnen en buiten
4 sand
Alleen bij vroege SII/IIa's was de gehele opbouw in lakkleur en - afhankelijk van de gekozen kleur - de wielen soms ook.
Hermen
2 limestone
3 limestone, binnen en buiten
4 sand
Alleen bij vroege SII/IIa's was de gehele opbouw in lakkleur en - afhankelijk van de gekozen kleur - de wielen soms ook.
Hermen
-
Dennis101
Dat klopt niet helemaal Hermen, de velgen in de kleur van de auto is ook bij de series3 in 1978 een optie gebleven.
Mijn eigen 88" S3 is daar een voorbeeld van.
Ook is het heel goed mogelijk dat de zijpanelen in de kleur van de rest van de auto zijn gespoten, dit weet ik mij nog heel goed te herinneren toen ik 20 jaar geleden zelf op zoek was naar een 88".
Even spieken op jouw website bevestigde het nogmaals.
De kleur van de binnenkant van de zijpanelen weet ik niet meer, misschien waren die zelfs bekleed.
Het dak is aan de buitenkant limestone, ook als de panelen de kleur van de rest van de auto hebben.
De binnenkant van het dak zal ongetwijfelt ook limestone zijn geweest.
Dennis B.
Mijn eigen 88" S3 is daar een voorbeeld van.
Ook is het heel goed mogelijk dat de zijpanelen in de kleur van de rest van de auto zijn gespoten, dit weet ik mij nog heel goed te herinneren toen ik 20 jaar geleden zelf op zoek was naar een 88".
Even spieken op jouw website bevestigde het nogmaals.
De kleur van de binnenkant van de zijpanelen weet ik niet meer, misschien waren die zelfs bekleed.
Het dak is aan de buitenkant limestone, ook als de panelen de kleur van de rest van de auto hebben.
De binnenkant van het dak zal ongetwijfelt ook limestone zijn geweest.
Dennis B.
-
branko
Nou jullie het over Sand en Limestone hebben, weet iemand de Ral nummers van deze kleuren?
Branko.
Branko.
-
Hermen Vlothuizen
Ok, misschien was ik net iets te stellig maar dit is volgens mij wel het meest gebruikelijke beeld voor een stationwagon, terwijl je in mijn indruk die andere versies alleen op speciaal verzoek kon bestellen.
Hermen
Hermen
-
roderiquez
ik heb eens in wat oude folder zitten graven. De buitenkant hardtop mag gewoon in sand. buitenkant dak is meestal(?)limestone. Maar de zijkant die ik net gekocht heb, is blauw van binnen en buiten, dus ik neem aan dat de binnenkant van de zijpanelen ook in sand kan/mag. Nu alleen binnenkant dak nog?