terug
-
Robb {Disco 300 Tdi}
terug
Ja we zijn er weer na 3 weekjes lekker weer in de Jura. Heb net een filmpje zitten bekijken van Denemarken, das ook super maar wij hebben het ook helemaal toppie gehad. Via de Tom Tom en de Nel Nel lekkere weggetjes geredenals je de Korste route ingeeft..Allemaal "routes forestieres" en leuk om te doen. Hebben een paar dagen regen gehad en dat maakte het alleen maar leuker....vblubberrrrrrr!!!! heerlijk. Meiden zijn lekker aan het kanoeen geweest en wij hebben ze gevolgd langs het water door het bos........(wel via de paadjes natuurlijk) Mooi stuk gehad van wel 25% met flinke keien en "waltzing Mathilda"ging daar gewoon overheen zonder difflock of lage gearing...... Sigaar in de kubus en genieten. Prachtige omgeving...echt als god in frankrijk geleefd.
Dat wilde ik jullie maar laten weten
Rob
Dat wilde ik jullie maar laten weten
Rob
-
Harry & de 'RUS'
welkom terug
Ha die Rob!
Goed om te horen dat je een leuke vakantie hebt gehad! Vorig jaar ben ik een beetje weg geregend daar in die gebieden. Dit jaar naar Denemarken en Zuid-Zweden geweest. Toevallig heb ik ook met de meiden een aantal keren in een (canadese) kano gezeten in Zweden. Kan daar fantastisch. En terreinrijden zal ook wel kunnen, maar ik was helaas met de Renault (wat de bladgeveerde 'RUS' bleef thuis).
Mvg
Harry (eindelijk weer met de 'RUS')
Goed om te horen dat je een leuke vakantie hebt gehad! Vorig jaar ben ik een beetje weg geregend daar in die gebieden. Dit jaar naar Denemarken en Zuid-Zweden geweest. Toevallig heb ik ook met de meiden een aantal keren in een (canadese) kano gezeten in Zweden. Kan daar fantastisch. En terreinrijden zal ook wel kunnen, maar ik was helaas met de Renault (wat de bladgeveerde 'RUS' bleef thuis).
Mvg
Harry (eindelijk weer met de 'RUS')
-
Kapitein Iglo
Re: welkom terug
Ik zie je al helemaal zitten, volkomen genietend! Goed om te horen dat je het leuk hebt gehad!
Heb er zelf twee weken Canada op zitten, ook geheel in stijl: een nagelnieuwe Dodge Ram 3500 Heavy Duty met 6 cylinder Cummins dieselmotor van 325 PK... dat wil wel. Met die camperbak erop gaat het nog makkelijk 120! Vraag me af wat er zou gebeuren als ik die motor in Kapitein Iglo zou zetten! Als je het leuk vindt:
[picasaweb.google.nl]
Groeten!
Menno
Heb er zelf twee weken Canada op zitten, ook geheel in stijl: een nagelnieuwe Dodge Ram 3500 Heavy Duty met 6 cylinder Cummins dieselmotor van 325 PK... dat wil wel. Met die camperbak erop gaat het nog makkelijk 120! Vraag me af wat er zou gebeuren als ik die motor in Kapitein Iglo zou zetten! Als je het leuk vindt:
[picasaweb.google.nl]
Groeten!
Menno
-
john
Re: terug
Welkom terug, beide !
Nog beren gezien Menno ?
Veel foto's komen me bekend voor (qua natuur en meren etc).
Deel van de route heb ik een tijd geleden gereden, alleen jou onderste lus heb ik toen vervangen door een route naar het noorden, naar Alaska.
Als je nog eens wil gaan kan ik je die aanraden, ongeloofelijk mooi en het is niet zo toeristisch als de bekende route welke de meeste rijden. En als je beren wilt zien moet je beslist daar heen gaan. We hebben er zo'n 3 meter vanaf gestaan.
Maar Cananda blijft ongeloofelijk mooi.
In ieder geval zullen ze mij niet meer in Banf zien
Gr
John
Nog beren gezien Menno ?
Veel foto's komen me bekend voor (qua natuur en meren etc).
Deel van de route heb ik een tijd geleden gereden, alleen jou onderste lus heb ik toen vervangen door een route naar het noorden, naar Alaska.
Als je nog eens wil gaan kan ik je die aanraden, ongeloofelijk mooi en het is niet zo toeristisch als de bekende route welke de meeste rijden. En als je beren wilt zien moet je beslist daar heen gaan. We hebben er zo'n 3 meter vanaf gestaan.
Maar Cananda blijft ongeloofelijk mooi.
In ieder geval zullen ze mij niet meer in Banf zien
Gr
John
-
Kapitein Iglo
Re: terug
Yep we hebben beren gezien. Dit was inmiddels de 5e keer in Canada (heb er ook gestudeerd) dus echt nieuw was dat niet meer, maar het blijft spannend!
Volgende keer inderdaad richting NW territories, Yukon, Alaska, die kant op. Hoe ruiger dat landschap hoe beter! Deze route hadden we al vaker gereden maar het blijft zó mooi... en als je 10 minuten loopt vanaf de drukke plekken kom je al niemand meer tegen. Ze hebben er de ruimte voor!
Volgende keer inderdaad richting NW territories, Yukon, Alaska, die kant op. Hoe ruiger dat landschap hoe beter! Deze route hadden we al vaker gereden maar het blijft zó mooi... en als je 10 minuten loopt vanaf de drukke plekken kom je al niemand meer tegen. Ze hebben er de ruimte voor!