Weet iemand het verschil tussen een drie- en vier-bouts stuurhuis? (behalve dat de één een bout meer heeft dan de ander.......)
Ik heb nu op mijn 75er RR nog een drie-bouts zitten en moet eigenlijk vervangen worden. Nu heb ik dus nog een drie- en een vier-bouts liggen maar vraag me af of het uit maakt welke ik monteer?
stuurhuis
-
Rody
Re: stuurhuis
Veel weet ik er niet van, maar uit wat leesvoer maak ik op dat een verschil in ieder geval het aantal slagen van het stuur van aanslag tot aanslag:
vroege type (de drie-bouts) 4 3/4 slag
latere type (dus de vier-bouts) 5 1/2 slag
Bovendien is het vierde gat bij de vierbouts volgens mij voor een soort bevestigings-verstevigingsplaat (volgens de Haynes een tie-bar).
Verder geen idee, maar er zijn natuurlijk op deze pagina ruim voldoende slimmere mensen te vinden.
GRTz
vroege type (de drie-bouts) 4 3/4 slag
latere type (dus de vier-bouts) 5 1/2 slag
Bovendien is het vierde gat bij de vierbouts volgens mij voor een soort bevestigings-verstevigingsplaat (volgens de Haynes een tie-bar).
Verder geen idee, maar er zijn natuurlijk op deze pagina ruim voldoende slimmere mensen te vinden.
GRTz
-
Ron 2.8teedee
Re: stuurhuis
Dan misschien toch het oudere type installeren zodat ik sneller door de bocht kan