defender in autoweek?

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Ben

defender in autoweek?

Bericht door Ben »

ik hoorde dat er een tijdje geleden een test van de nieuwe defender in de Autoweek heeft gestaan. Ik heb geen abbonement maar koop 'm soms los. Heb ik dan waarschijnlijk net gemist. Kan ook niks op hun site vinden.
Heeft iemand die test gezien? In welk nummer was dat?
Hermen Vlothuizen

Re: defender in autoweek?

Bericht door Hermen Vlothuizen »

[www.autoweek.nl]

Hermen
Ben

Bericht door Ben »

eeh, zeker niet goed gekeken, bedankt Hermen!
fred101

Bericht door fred101 »

Vraag me af waar die zijn vergelijkingsmateriaal vandaan haalt. De Td5 sist en fluit als een stoomtrein, je kunt met de nieuwe motor boven de 100km nog een gesprek voeren. Nu hebben wij een Td5 maar wij kunnen boven de 100km prima praten en ik vind er niets stoomtreins achtigs aan. Dat van de beroerde zitpositie is persoonlijk denk ik. Ik zit perfect in een defender, Irene ook maar ik kan me voorstellen dat als jelang, breed of dik bent je een probleem kan hebben
(vooral de combinatie van die drie)

Fred101
HelenMG

Bericht door HelenMG »

Hee die kende ik ook nog niet. Wel gezien in het lrch blad.
wel knap trouwens van die jongens om een testauto te regelen. Misschien ook iets voor de prikkers?

Helen
ollie

Bericht door ollie »

En zoals je kan lezen in de autoweek hebben ze bij landrover niet goed nagedacht over het onderstel. Het duitse blad Auto Motor und Sport heeft de nieuwe defender getest en kwamen tot dezelfde conclusie...zie link: [www.auto-motor-und-sport.de]
Bram109

Bericht door Bram109 »

Zucht.........
fred101

Bericht door fred101 »

Ach de mijne heeft nog een elch-bar voorop dus uitwijken hoeft niet. Zouden we zo niet onder het verbod op bull-bars uit kunnen komen. Ze zijn nodig om omkiepen te voorkomen. :-) Begint wel een oude koe te worden die test (of oude eland)

Fred101
Plaats reactie