Help

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Ger-Jan

Help

Bericht door Ger-Jan »

Ik heb mijn Freelander ingeruild voor een nieuwe Defender althans een die nog besteld moet worden. Nu heb ik net gehoord dat er 17 weken levertijd op zit.

Hoe ga ik deze tijd overbruggen?

Ger-Jan
Gert

Re: Help

Bericht door Gert »

Fiets/trein/lopen/bus/auto huren/scooter/brommer/bakfiets/auto lenen/andere auto kopen enzovooooort...
JapieK

Bericht door JapieK »

Naar een speelgoed Defendertje kijken
Aad G

Bericht door Aad G »

zomerslaap ?
Arie SIII88Ducktarie

Bericht door Arie SIII88Ducktarie »

Krachttraining in de stromende regen ...

Lijkt op het besturen van een Def in een hoosbui :-)

Verders kan je intussen je oprit asfalteren, ouwe lappen verzamelen, een lekbak maken, reserveonderdelen bijelkaar sprokkelen, kaplaarzen kopen, gereedschap verzamelen...
enz, enz.. :-)

Genoeg nog te doen dus.

Oh ja, ga een weekje naar Euro Disney, kan je vast oefenen met een heeeele breede grijns op je gezicht.
Valt daar toch niet op :+

Suck6 ermee.

Arie
bram

Bericht door bram »

hoi ger-jan

van harte gefeliciteerd, en natuurlijk is de tijd van 17 weken veel te lang, maar ja.......als je de wagen eenmaal hebt, ben je er des te blijer mee. toch ??

ik heb 12 weken op mijn nieuwe defender moeten wachten, en vond dat al lang, dus ik begrijp dat je ervan baalt.

maar........ wat voor kleur/uitvoering wil je hebben, want bij mijn eigen dealer staat er een zwarte x-tech 110 in de showroom, en die heeft nog geen baasje

en als je nog specifieke zaken wil weten ?? bel/mail me maar , dan kan ik alvast details doorgeven

in ieder geval heel veel plezier met de nieuwe aanwinst, ook al duut het nog even

bram
Jurriaan

Bericht door Jurriaan »

Er zijn stickers te koop met 'My other car is a Land Rover'. Kun je toch nog zwaaien

Jurriaan.
Ger-Jan

Bericht door Ger-Jan »

Toch nog iemand die met mij mee leeft
ik heb een 90" x-tech besteld in grijs (met grijs kenteken)
Plaats reactie