4x4 is born gezocht om te lenen
-
Gretl
4x4 is born gezocht om te lenen
Hallo,
heeft iemand, beetje in de buurt van Amersfoort, de dvd 4x4 is born? Wil 'm graag lenen voor de vakantie, lekker kijken onderweg....
groet en alvst dank,
Toro
www.gretl.nl
heeft iemand, beetje in de buurt van Amersfoort, de dvd 4x4 is born? Wil 'm graag lenen voor de vakantie, lekker kijken onderweg....
groet en alvst dank,
Toro
www.gretl.nl
-
Anton
Re: 4x4 is born gezocht om te lenen
kom maar halen in Harderwijk, ik ken hem uit mijn hoofd, dus kan wel even zonder.
Groeten Anton
Groeten Anton
-
Gretl
Super! heb je mail adres niet meer, wil je me dat svp sturen? Dan kom ik a.s. w eek ff bij je langswaaien!
gr.
Toro
www.gretl.nl
gr.
Toro
www.gretl.nl
-
MaartenB
Eventueel iets dichterbij, ik heb hem ook liggen.
Greetz, Maarten
-
MaartenB
Anton, vraagje over het stuurhuis
Aangezien ik je mailadres niet heb, maar ff zo.
Welke maat bouten heb jij gebruikt om het stuurhuis, dat ik van je over heb genomen, vast te zetten? Het is net geen M10 geloof ik. Uitboren?
Greetz, Maarten
-
Gretl
Klinkt perfect, ben je thuis vanavond Maarten?
gr.
toro
www.gretl.nl
gr.
toro
www.gretl.nl
-
Anton
Re: Anton, vraagje over het stuurhuis
Ik denk dat er nog schroefdraad in gedraaid moet worden.
Ik heb vergeefs geprobeerd om hem op mijn project te zetten, maar dat lukte niet. ik heb daarom een oudje gemonteerd nu.
Ik heb vergeefs geprobeerd om hem op mijn project te zetten, maar dat lukte niet. ik heb daarom een oudje gemonteerd nu.
-
MaartenB
Nee, ben aan het werk. Morgen wel.
Greetz, Maarten
-
MaartenB
Re: Anton, vraagje over het stuurhuis
Hmmm, dan boor ik ze wel uit en bout ze door-en-door met M10 (of was het nu M12..).
Ik heb ondertussen ook de stuurstang en het missende kruisstuk. Nu alleen nog een stukje dikwandig buis om in het chassis te lassen en ik kan aan de gang.
Greetz, Maarten