Middenstoeltje
-
Gijs
Middenstoeltje
Hallo.... Wegens gezinsuitbreiding wil ik ipv van de cubbybox een middenstoeltje plaatsten zodat de kleine ook mee kan. Ik heb echter 2 Volvo stoelen voorin staan. Zit erg goed maar hierdoor heb ik een bepaalde ruimte over. Wie kan mij vertellen hoe breed het middenstoeltje is? ik heb nu een ruimte van 36 tot 40 cm over. Ik hoor graag van jullie.
Vervoer je het kind altijd achterstevoren of mij het ook in de rijrichting vervoerd worden. Daarnaast he je ook geen driepunt gordel maar een heupgordel om het vast te maken. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Gr Gijs
Vervoer je het kind altijd achterstevoren of mij het ook in de rijrichting vervoerd worden. Daarnaast he je ook geen driepunt gordel maar een heupgordel om het vast te maken. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Gr Gijs
-
cas
Re: Middenstoeltje
alles leuk hoor maar je kind met een heupgordeltje vast zetten ?//? denk nog 's goed na
-
Anton
Gijs,
Het kinderstoeltje past prima op de bijrijders stoel, de middenstoel bewaar ik graag voor mijn partner. voelt weer net als vroeger, lekker knus tegen elkaar.
gr Anton
Het kinderstoeltje past prima op de bijrijders stoel, de middenstoel bewaar ik graag voor mijn partner. voelt weer net als vroeger, lekker knus tegen elkaar.
gr Anton
-
Ger The Puffle
Hoi Gijs,
klopt wat Anton zegt; voor een autostoeltje of cosi heb je een driepuntsgordel nodig.
Je vroeg naar de breedte: 36 cm minumummaat, zittinf zal iets ruimer uitkomen.
Heb je er trouwens al een?
Ger The Puffle
klopt wat Anton zegt; voor een autostoeltje of cosi heb je een driepuntsgordel nodig.
Je vroeg naar de breedte: 36 cm minumummaat, zittinf zal iets ruimer uitkomen.
Heb je er trouwens al een?
Ger The Puffle
-
Hans - RR V8 '76 'Abe'
Niet helemaal, er zijn ook autstoeltjes die geschikt zijn voor een heupgordel. De Römer King bijvoorbeeld.
Met groet, Hans
Met groet, Hans
-
Anton
Nog een rede om niet het middenstoeltje te gebruiken;
dochter lief had de gewoonte om op de meest onplezierige momenten de hooglaag pook in zijn vrij te trappen.
Anton
dochter lief had de gewoonte om op de meest onplezierige momenten de hooglaag pook in zijn vrij te trappen.
Anton
-
Hans - RR V8 '76 'Abe'
Ah ja dat is wat anders... gewoon de beentjes met ducktape vastzetten! 
Wij hebben de 110 naar geel omgebouwd toen de beentjes van onze oudste te lang en te actief werden...
Met groet, Hans
Wij hebben de 110 naar geel omgebouwd toen de beentjes van onze oudste te lang en te actief werden...
Met groet, Hans
-
Gert
Het gaat om het kinderzitje, de gordel is er alleen voor om het zitje vast te zetten. Een heupgordel breek je niet zomaar, dus om een heupgordel af te schrijven vind ik iets te voorbarig.
-
janaart
Gijs,
je zult idd. de maxi cosi oid voorlopig op de bijrijdersstoel kwijt moeten en Brigitte gezellig op het middenstoeltje of jij op het middenstoeltje en zij achter het stuur
Als de jongste wat ouder is kun je misschien wel wisselen de Romer King kan idd. met een heupgordel vast. Tegen de tijd dat je die nodig bent hebben wij de stoel wel over Rozemarijn is er dan waarschijnlijk al weer uitgegegroeid en zo niet dan kun je in ieder geval wel langskomen om te passen.
gr.
Jan Aart
je zult idd. de maxi cosi oid voorlopig op de bijrijdersstoel kwijt moeten en Brigitte gezellig op het middenstoeltje of jij op het middenstoeltje en zij achter het stuur
Als de jongste wat ouder is kun je misschien wel wisselen de Romer King kan idd. met een heupgordel vast. Tegen de tijd dat je die nodig bent hebben wij de stoel wel over Rozemarijn is er dan waarschijnlijk al weer uitgegegroeid en zo niet dan kun je in ieder geval wel langskomen om te passen.
gr.
Jan Aart
-
LandLoper '68
Bij mij pastte een origineel LR stoeltje tussen mijn susuki swift stoelen. Kinderzitje idd ook op de bijrijderstoel. Met een heupgordel, en ik moet zeggen dat ik hem met de heupgordel beter gefixeerd krijg in de SIII, dan in de freelander met een driepunts! Zit veel steviger zo.
Blijft echter wel het probleem dat iemand op de middenstoel makkelijk de overdrive of de high/low gear pook verzet.
gr Mischa
Blijft echter wel het probleem dat iemand op de middenstoel makkelijk de overdrive of de high/low gear pook verzet.
gr Mischa
-
Gijs
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb er nog geen ben inmiddels via allerlei sites ook al wat wijzer. Maar wil nog steeds wel weten hoe breed een middenstoeltjes is. Graag hoor ik van jullie hoe breed dit is.
Gr Gijs
En Jan Aart super... Bri zal je erg dankbaar zijn...
Gr Gijs
En Jan Aart super... Bri zal je erg dankbaar zijn...
-
Alexander
Mijn middenstoeltje is 38 cm breed, de rails waartussen hij zit opgesloten liggen 34 cm uit elkaar. Het hele, originele, stoeltje zit nogal knullig tussen de beide voorstoelen. De rugleuning zit weer scharnierend aan de voorstoelframes.
Ik heb trouwens een Serie III, ik ga het stoeltje vervangen door een cubbybox.
Succes,
Lex
Ik heb trouwens een Serie III, ik ga het stoeltje vervangen door een cubbybox.
Succes,
Lex
-
stijn
Ik heb het zelfde gehad in mijn 109 met twee volvo stoelen.
tussen de stoelen heb ik een soort cubbybox gemaakt en daarop het kinderstoeltje vast gezet. Paste precies. Op mijn website
www.kidsonthemove.eu
kun je bij landrover en dan landrovers een foto zien hoe het eruit ziet. Ik heb het stoeltje opnieuw bekleed met de volvo achterbankbekleding.
als je intresse hebt? ik heb het stoeltje nog liggen en heb het niet meer nodig.
groeten,
Stijn Schraven
tussen de stoelen heb ik een soort cubbybox gemaakt en daarop het kinderstoeltje vast gezet. Paste precies. Op mijn website
www.kidsonthemove.eu
kun je bij landrover en dan landrovers een foto zien hoe het eruit ziet. Ik heb het stoeltje opnieuw bekleed met de volvo achterbankbekleding.
als je intresse hebt? ik heb het stoeltje nog liggen en heb het niet meer nodig.
groeten,
Stijn Schraven